///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 dette skal jeg når jeg er ferdig på skolen etter neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 da har du noe og se fram til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Misunner deg den. Hadde jo kjøpt inn til min bil og gledet meg til å begynne, men den gang ei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Misunner deg den. Hadde jo kjøpt inn til min bil og gledet meg til å begynne, men den gang ei... ja, kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 men hva er det jeg ser ? pad'en liggende på betongen ? mmjasså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 nope håndtak under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Hehe Blir nice å få polert den vettu... SKla få kjøpt inn pollerings utstyr til min nå snart jeg også, så blir det polering:) Fått tatt noen bilder med senkeskålene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Han er for inkompetent til å gjøre det selv, så når han ikke spør meg om å ta noen blir det dårlig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Hehe Blir nice å få polert den vettu... SKla få kjøpt inn pollerings utstyr til min nå snart jeg også, så blir det polering:) Fått tatt noen bilder med senkeskålene eller? ja, blir digg bare å få handla deg hehe... Han er for inkompetent til å gjøre det selv, så når han ikke spør meg om å ta noen blir det dårlig med det tenkte å ta bilder i dag, men bilen er så skitten at det ikke ble noe hehe... får holde med det halvsvarte bildet over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 om du noen gang skulle være så dum og selge denne skjønnheten, RING MEG !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 takk hehe... still i kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Hehe, lang kø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 hehe... 10 stk eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 du får ta mye bilder underveis når du vasker/polerer å legge ut da, fortelle hva produkt/klut dings boms du bruker til hva jeg har noen swirls på panser og tak jeg gjerne skulle hatt vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 jepp men blir jo ikek store forskjellen på nylakkert bil men hvis du ser produktene øverst på sia her, så er det bra hvis du har lakkrensen, og nxt tech wax og rask detaljer sprayen men ja, masse bilder blir tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå