///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja, vet... skal prøve bedre i kveld... hehe... men takk for kritikken da vet jeg hva jeg må gjøre bedre edit, det med sola vet jeg, men måtte se om de fungerte med den sol greia, men det gjorde det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Kamera står sannsynligvis på evaluerende lysmåling, og da blir det veldig mørke bilder fordi sola gir så sterkt lys. En måte å komme seg rundt dette problemet uten å forandre på lysmålingen er å bruke blits på bildene. Da vil skyggepartiene bli mye mer opplyst. Ulempen er at et kompaktkamera ikke har noen sterk blits så gir ikke veldig sterkt lys, og går du for nærme blir det nærmeste veldig lyst men det som er litt bak holder seg fremdeles nesten like mørkt. I tillegg "stjeler" skiltene mye lys. De siste bildene blir litt ødelagt av at du kutter hjulene som ehrnst sier, men er ikke så helt ille. Nest siste er det beste. Helt enig at du burde skaffe deg et speilrefleks. Har et liggende til deg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 jeg har også speilrefelk, men får ikke lagt inn bilder her når jeg tar bilder fra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 bare gi meg halvard tar imot veldedighet jeg skal prøve mer senere i dag... men jeg føler at de liksom ikke er så gode uansett... men er kanskje derfor speilrefleks er speilrefleks legg de inn på www.photobucket.com carl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Tar i mot penger jeg også Er ikke kamera men fotografen det er noe galt med hehe Men er bare å ta veldig mye bilder, så ser du etterhvert hva som fungerer. Med gode lysforhold kan du ta like gode bilder med kompaktkamera som med speilrefleks, bare du mister en del innstillingsmuligheter. Carl: Hva blir feilen når du prøver å laste inn fra speilrefleksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 da må du retusjere mye bilder... for de ser jo ikke i nærheten av så fine bilder som det "vi" tar med ditt... ta m5 logoen jeg tok, prøvde det på min med ///m logoen på listene, så jo bare mongo ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Carl: Hva blir feilen når du prøver å laste inn fra speilrefleksen? kommer opp slik feil meling inne på bimmers her, sikkert for stor oppløsning på bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 som sagt bruk photobucket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 litt mer fornøyd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Var jo ikke dumt det der da... Greit å ha ny lakk uten masse swirls og steinsprut, så du kan ta skikkelige nærbilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 hehe... ja, moro det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Ble jo gangske greie bilder dette.. Må jo få tatt noen helhets bilder også da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 ja, kanksje... men tørr vel nesten påstå at "alle" på forumet vet hvordan den ser ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 du liker å leke me lysa ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå