///Mysild Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 takk takk gleder meg bare til sommeren med nylakkert bil jeg skal du ha e36 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 oz felger selges... 17x8 225/45 og 235/40 helt nye dekk! rullet 4 mil ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 22, 2007 Forfatter Share Skrevet November 22, 2007 legger ut noen bilder av den gamle bilen min... noen meninger om jeg gjorde et godt 2nd kjøp? dette var altså smellen som gjorde at det ble god kveld:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 22, 2007 Share Skrevet November 22, 2007 Pris på felgene? Du gikk fra sedan -> coupe = godt kjøp Fra grønn -> svart bil = godt kjøp Hadde du justerbart senkesett på den gamle? Ser mye høyere ut på noen av bildene... Ser den stod på fast plass før også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 hehe.... nei, men bytta fra 215/40 til 225/45 så da løfta den seg godt den var like lav med leppa på som den svarte er nå hehe... så det sier vel litt fast plass ja hehe.... har vel nesten enerett der når jeg er på jobb rundt 4000 siden alle dekkene er nye, og jeg gav mer for de... hehe... sliten interiør, tikket som et HELVETE, alt hang og slan etter 3 smell :-/ hehe, men lyden av bakpotta var så syk! kunne høre den på 1,5 km avstand, og det er ikke tull en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2007 Forfatter Share Skrevet November 23, 2007 btw 318i 91 gått nesten 300 000!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 et stemningsbilde lørdag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Er ikke noe annet å si enn at det er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 hehe.... likte det jeg fikk av deg i trucken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Hehe Ble ferdig i dag, så nå har jeg truck lappen Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 jøsses..... grattis nå skal du selge bmwen og kjøpe deg truck? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Hehe, tror ikke det akkurat.. Sitter å kikker etter nye vinterdekk nå faktisk. Har ikke pigger igjen :\ Og dekka suger. Haha. Og så vil jeg ha alu felger på vinterdekka å Så jeg får opp å høre på dekkspesialisten eller noe i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 ikke dumt jeg må nok bytte dekk til helga jeg... kedelig å si det, men nå som det er så glatt på morgenene må jeg nesten... har smelt en bmw på glatt føre, og det får holde med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Ja, for du smeller ikke den du har nå hvertfall !! Da hadde jeg blitt lei meg Men de felgene du skal selge, det er vel sommerdekk på de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 hehe... skal prøve å ikke gjøre det i hvertfall.... kjører jo som ei gammel dame nå ja, det er det det er... hadde det ikke vært nye dekk på de, så hadde de blitt vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå