Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pris på felgene?

Du gikk fra sedan -> coupe = godt kjøp

Fra grønn -> svart bil = godt kjøp

Hadde du justerbart senkesett på den gamle? Ser mye høyere ut på noen av bildene... Ser den stod på fast plass før også :wink:

Skrevet

hehe.... nei, men bytta fra 215/40 til 225/45 så da løfta den seg godt ;-) den var like lav med leppa på som den svarte er nå ;-) hehe... så det sier vel litt :-P

fast plass ja ;-) hehe.... har vel nesten enerett der når jeg er på jobb :-)

rundt 4000 siden alle dekkene er nye, og jeg gav mer for de... hehe...

sliten interiør, tikket som et HELVETE, alt hang og slan etter 3 smell :-/ hehe, men lyden av bakpotta var så syk! kunne høre den på 1,5 km avstand, og det er ikke tull en gang!

Skrevet

Hehe, tror ikke det akkurat.. Sitter å kikker etter nye vinterdekk nå faktisk. Har ikke pigger igjen :\ Og dekka suger. Haha. Og så vil jeg ha alu felger på vinterdekka å :) Så jeg får opp å høre på dekkspesialisten eller noe i morgen! :D

Skrevet

ikke dumt ;-)

jeg må nok bytte dekk til helga jeg... kedelig å si det, men nå som det er så glatt på morgenene må jeg nesten... har smelt en bmw på glatt føre, og det får holde med 1 ;-)

Skrevet

hehe... skal prøve å ikke gjøre det i hvertfall.... kjører jo som ei gammel dame nå ;-)

ja, det er det det er... hadde det ikke vært nye dekk på de, så hadde de blitt vinterfelger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...