anders87 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Absolutt, var pent lagt brostein på gardsplassen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 lige bilen din bare bedre og bedre <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 hva sier onkel politi til lysene dine da? har du blitt stoppet med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Snygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Ble bra ja Sett mobilbilder også jeg, så var ikke helt nytt! Men ble bra, og flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Nice... Det ble bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 *fnis* Ser ut som du tok på deg tenkehatten og fikk plass allikevel, gitt Anywho, det ble bra, påsan! hehe... fikk mekka det til takker pus Ble ikke så dumt dette nei hehe Ble veldig bra med sorte nyrer og senkeren;) Hvilken merke er det på senkeren? takker autoR kjøpt på norvatio til knallpris Sorte nyrer ble knas! takker Absolutt, var pent lagt brostein på gardsplassen din thanks var med å la selv i en alder av 1 år lige bilen din bare bedre og bedre <3 hehe:-) hyggelig å høre hva sier onkel politi til lysene dine da? har du blitt stoppet med den? hva skal de si? og ja, 2 ganger, de har ikke sagt noe... Snygt takk Ble bra ja Sett mobilbilder også jeg, så var ikke helt nytt! Men ble bra, og flotte bilder NÅ, for en gangs skyld, fikk du vite noe før noen andre (for halvard kan ikke motta mms ) Nice... Det ble bra!! takk kanskje prøve det samme du også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 hehe, lakke listene og nyerene svarte tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 jepp eller sort grill kanskje i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 Kan nok hende jeg får få tak i en sort grill å prøve når jeg har fått byttet nettingen i m3 fangeren til org svart.. Kunne nok kanskje blitt bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 oISann sondre du begynner og bli kjendis her inne nå med nesten 1000 inlegg i tråden din her og 36000 visninger Ikke at det rart:P Når skal vi bytte bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Jeg visste jo at det kom fra før, så var ingen overraskelse hehe Trengte ikke bilder av det Med overskrifter som "Ny lakk" kommer det plutselig et par tusen ekstra visninger Bra noen holder liv i forumet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Kommer snart nedover jeg da Sondre, så vet du hva du har å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 ikke noe negativt ment om lysene hvis du trodde det tenkte mest på sota blink glass. teknisk kontroller bruker å være hissige på sånt, hvertfall her i ålesund. lurte mest på om det gikk ann å kjøre med sånt uten å bli stoppet rundt hvert gatehjørne hadde xenon på min men tok det av tilslutt, etter 3 gangen jeg ble stoppet og henvist til teknisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 oISann sondre du begynner og bli kjendis her inne nå med nesten 1000 inlegg i tråden din her og 36000 visninger Ikke at det rart:P Når skal vi bytte bil da? hehe nope... skeptisk til det ja, det er moro :-D:-D:-D Jeg visste jo at det kom fra før, så var ingen overraskelse hehe Trengte ikke bilder av det Med overskrifter som "Ny lakk" kommer det plutselig et par tusen ekstra visninger Bra noen holder liv i forumet også... hehe ja, hjalp på det... men fikk jo "ny bil" med ny lakk da Kommer snart nedover jeg da Sondre, så vet du hva du har å gjøre! føler det blir noe rutesoting ikke noe negativt ment om lysene hvis du trodde det tenkte mest på sota blink glass. teknisk kontroller bruker å være hissige på sånt, hvertfall her i ålesund. lurte mest på om det gikk ann å kjøre med sånt uten å bli stoppet rundt hvert gatehjørne hadde xenon på min men tok det av tilslutt, etter 3 gangen jeg ble stoppet og henvist til teknisk kontroll. nei nei... skjønte det hehe... blinklysene blinker fint de... er ikke så mørke som de egentlig ser ut til å være... de er sorte, men ikke svarte liksom hehe... har ikke hørte noe om xenon enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå