Martins Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 325/328/m3 motor nå da eller? 2.5 ja har ikke tid/råd til å oppgradere nok til 2.8/s50 motor enda det ligger rimlige 2,8 motorer på autodb.no no med driverk osv.slå til på en slik,du vill ikkje angre,utrolig grei motor det,ikkje galt på forbruk eller forsikring heller nydlig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 har tenkt tanken, men er litt arbeid, noe jeg ikke har tid til ettersom skolen snart begynner igjen... bilen står hjemme i krsand og jeg går på skole i grimstad... er litt langt å pendle for å jobbe med bilen hehe... takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 kanskje motor på gli... blir bare b20 men greit med en donor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 kanskje motor på gli... blir bare b20 men greit med en donor motor da får du i vertfall nok med reservedeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 jepp... men kanksje det blir en b25, hvem vet... jeg liker å overraske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 hehe skal du prøve og godkjenne det da, vis du bytter til B25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 det får jeg se på etter at bilen har vært i norge i 10 år hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 da får du kikke litt i vogn kort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 jeg vet jo når den har blitt importert men får vente med godkjenning til den har fått "statsborgerskap" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 kanskje motor på gli... blir bare b20 men greit med en donor motor Det er jo ingen vits å bytte til samme motor da, med mindre du har totalt tatt livet av den gamle.. En topp kan jo planslipes og en topp-pakning kan jo alltids byttes etc etc... Men selvfølgelig, er alt gått til helvete er det vel den eneste/beste løsningen Du får se om du finner deg en b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 jeg vet jo når den har blitt importert men får vente med godkjenning til den har fått "statsborgerskap" ja like greit ellers blir det rett hjemmat fra dern kom fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 blir nok b25 uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Uff så mye arbeid.. Må av med deler og sjit.. Får håpe du var smart nok til å lakkere ting demontert da så ikke grill og alt mulig sjit er lakkert fast i hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Vi kan heller bytte med mellomlegg? Så får du en fin en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 hahaha! hadde ingenting på bilen når den var til lakkering... panser, skjermer, fangere, grill, skjørt, speilene (var delt i to) lyktene var av, vingen var av... alt som kunne var av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå