Spinx Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Fått byttet topppakningen enda da NOOBII!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 venter på svar om motor jeg n00bzi, hvis ikke får jeg vel bytte pakning et par dager før g-bil krsand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Må være i stand til gatebil ja Du skal vel stille den ut å drømme om å vinne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 haha ja ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Litt kjiipt om du må taue den ut eller hva NOOB'EN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Viking eller NAF fikser det nok får han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 har gratis veihjelp marius: vi vet begge to hvem som er n00ben av oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Ikke bland inn meg her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 ikke du marius haha faen ass, kan dere ikke ha forskjellige navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Det blir nok ikke så lett, men okei, nei, ikke meg! Her regner det foresten.. Noe sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 gjorde det her før i dag... ikke bra! vil ha ut bilen og vaske... men gidder ikke dytte den inn og ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Nei, vasket min skikkelig i går jeg, så gikk jeg inn for å hente tørkehåndkle, og når jeg kom ut hadde himmelen åpnet seg helt, var helt vilt ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 min står heldigvis ganske så nyvasket i garasjen... men moro å vaske uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Utfordrer deg til å kjøre om kapp på Rudskogen i september.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå