///Mysild Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 med gåen toppakning? haha... blir nok bare å bytte pakning på meg nå i første omgang... så tar jeg motorbytte til vinteren... hmmm... vet ikke om jeg kan på g-bil i sept... skal ha et par konte eksamener som jeg tror kommer på den tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Sniff, sniff.. I smell a bet cookin' Edit: Så ikke at du allerede hadde svart Teddysen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 med 325 hadde det sikkert vært moro å kjøre... sikkert med 320en også... har lyst å kjøre på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Banekjøring er kjekt.. Skal ikke til Våler i sept. da med BMWCCN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Dit skal jeg! Og alle dere andre må også komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Jeg kommer, prøver å få med meg flere! Men vet ikke om jeg gidder å kjøre på banen hvis jeg ikke har fått kjøpt meg nye coilovers og montert de, som jeg sannsynligvis ikke har.. Men satser på et kjekt treff, mange fine BMW'er og forhåpentligvis sitte på med noen hvis jeg ikke kjører selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Bare ta med deg en hjelm, så er det sikkert nok av biler å få sitte på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 hmmm... høres fristende ut! men får se ang eksamener hadde vært en fin "feiring" etter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 da er fjernstyrt sentrallås på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 jeg kommer til Våler tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 hmmmm... får se om jeg tar turen... når er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Mysild, trodde du var entusiast og medlem? =) Alt står jo i siste medlemsblad, Fahrfreude og på bmwccn.no Det er i helgen 19.-21. september. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 ja, og ja... men lå en regning der, så har ikke villet åpne enda hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 det er vel ingen tvil om at Mysild skal til valer a stille ut coupen og ta en liten runde pa banen!? jeg har hvertfall lyst til a se bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 haha... vil se din også! som kom deg til krsand neste helg... får se om jeg ikke sniffer på vålertreffet når det nærmer seg... jeg jobber helt sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå