///Mysild Skrevet August 7, 2008 Forfatter Share Skrevet August 7, 2008 3.15... syntes 320 har for høyt turtall i 90 og 100, og så er ikek 4 giret noe moro oppover bakker... 3 er bedre, og hvis jeg kan kjøre 150 i det, og ikke maks 125, så hjelper jo det godt... dårligere aks blir det heller ikke... dirty på forumet kjørte med det, og han har kjørt gjevnt, slått 320er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 hmm oki, jeg har 3.15 diff nå selv, det funker bra det, men kunne tenkt meg en 3.23 fra en 525... spesielt på rudskogen, kunne tenkt meg bittelittegranne lengre 2.gir. hva er det du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 3.44... orginale 320 diffen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 3.44 diffen er jo kanon OR NOT! Da har du vel ikke org. brems heller da Mysild? Den har vel 3.73 om jeg ikke husker heeeeeelt feil? Skulle virkelig ønske jeg hadde diff.brems på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 da husker du feil... bremsen er også 3.44 hehe... is klokke typisk... tror det vil bli mer moro med 3.15 utvekslinga mtp å dra ut 3 en å ligge i 4 å putre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Joda, 3.15 er nok en del kjekkere enn 3.44.. Men har du da brems på din? Har en kompis (Upperhouse på forumet) som har diff.brems på sin E36 320i coupe med 3.73 utveksling Denne står i utstyrslisten som "M3 L.S.D." Ingen andre som har denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 hmm... Så det er egentlig lite å gjøre med at jeg syns 3 gir blir for universelt? I og med at de andre diffene bare blir helt feil til vanlig kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 kan være han har automatklokke på sin... de har den utvekslinga i 320iA e36 tror jeg vil nok si at det blir for tregt på din ja kevin... ville fått tak i en 3.23 eller lignende i såfall... jeg skal bygge om 325 klokka til lsd etterhvert, men må vente til jul med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 du skal bygge om? kjøpe nytt kitt eller brukte deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 wihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 post 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 du skal bygge om? kjøpe nytt kitt eller brukte deler? ja, ligger lsd ombyggingsgreie på ebay... tenkte å handle en sånn og bygge om diffen etterhvert... dama er med til våler! nå spørs det bare på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Kan ta hu med jeg hvis du ikke får fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Får se om jeg tar med dama.. Kanskje vi kunne latt damene avgjøre litt seg imellom på vane Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2008 Forfatter Share Skrevet August 10, 2008 Kan ta hu med jeg hvis du ikke får fri du får kanksje ta ho med på ei runde på banen i hvertfall Får se om jeg tar med dama.. Kanskje vi kunne latt damene avgjøre litt seg imellom på vane Mysild? du må jo neste ta ho med hvis det blir noe hehe... ho kan avgjøre mye, så lenge jeg har mest å si, eller jeg har siste ordet hehe... nei da... personen i forholdet som tar pillen har mest makt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå