Chris_325iM Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 hmm... er litt skeptisk til dette vidunder middelet men virker sikkert bra en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Kanskje samme som radiator-tetten min.. Virket bra en ukes tid Hehe.. Men kan jo hende det er et vidunderprodukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 bilder får vi nok ta når du har fått litt mørkere ruter marius så lenge jeg kommer meg på gatebil så er jeg fornøyd, da har jeg 5 uker på å evt fikse mer hvis noe skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Da er vi jo en 3-4 stk som vil ha bilder av sin E36 i kristiansand dette kan det jo blir penger av adios $$$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 jeg har kamera om 12 timer, og jeg tar gratis hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Da har meg og deg og kanskje simonsen og kanskje maramarius en deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 regner med halvard sniker seg med uansett... han har en tendens til det hehe... simonsen skal på hyttetur til helga han (dårlig prioritering av han) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Åh han nevnte ikke noe om det idag men men;) Hørte du at han rassa 2 gir på sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 han sa det på lørdag i hvertfall.. hmm... ja, han sa så.... snakka med han i dag... typisk han hehe... klarer ikke å holde den hel lenge den stakkars bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Ja stakkars den strøkne E36 han skal vist prøve og få tak i 328 eller m3 kasse til den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 kim e denne simonsen dåkke snakke så mye om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 en felles kamerat/mekaniker(ihvertfall fra min side) Vet ikke om han har noen bruker her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Aha ja. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 regner med halvard sniker seg med uansett... han har en tendens til det hehe... Haha, pleier jeg å snike meg med så ofte? Kan jeg ikke huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 får jeg snike meg med også eller mysild ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå