marararius Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Ja stemmer Da får jeg bare kikke videre da.. Hehe. Kjører som ei gammel dame jeg å. Hehe. Det er jo så sykt glatt, og jeg har jo ikke en eneste frisk pigg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 piggdekk er oppskrytt syntes jeg... bedre å ha piggfritt med mindre det er blank is da... det skal jeg ha neste gang i hvertfall piggene forsvinner bare av en eller merkelig grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 25, 2007 Share Skrevet November 25, 2007 Ja, piggene bare ble vekk :S Haha.. Skal kjøpe piggfritt Får opp å høre med folka i morgen, hva som er bra. Hehe. Dekk er noe jeg ikke gidder å spare penger på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2007 Forfatter Share Skrevet November 25, 2007 ja, kan være lurt bakdekk skal ikke spares på i hvertfall hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 lykteinnsatsene du har fremme, er det angeleyes fra Gs bildeler? misunnelig på bilen din, den var jettesnygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2007 Forfatter Share Skrevet November 26, 2007 det er innsats fra www.xenonkungen.se, men har hørt at de er samme.... bare at de var billigere fra sverige jo takk for det, men vent til våren, da kommer det masse snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 huff å huff!! vinterdekk er ikke noe greit... kommer med en liten fotosesjon i neste uke... med montert armlene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Gleder meg allerede ! Vi må ta bilder av bilene sammen ass Til sommeren, i fint vær, og solnedgang, og 2 nylakkerte biler Wee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 jepp... det skal jeg love deg vi skal!! finne et fint jorde eller noe en plass og ta masse bilder gleder meg som en liten unge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Jaa, gleder meg jeg åå! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 WEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Jeg vil også være med! Må bare skaffe meg bil det er verdt å ta bilde av først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 nei, du får ikke lov!! hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 joda... du kan være med du også skal hilse fra marius og si: nylakert bil? nei vel! farvel! hehee.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå