///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 ja, er en kompis han simonsen.... han heter mpwr på forumet her... men er ikke her så ofte... haha... nei da ad|os joda carl, seff kan du det... kommer du nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 planen var jo egentlig og gjøre det ja, men bilen min har jo ikke deler i front siden de er pussa ned og lakert så har jo ikke noe bil og dra med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 det var jo teit av deg! men hvis de er lakkert, kan du da ikke sette de på og komme deg ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 det blir vel lakert i løpet av uka tipper jeg så får vi se om jeg får med noen og kjøre nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Sinnsykt å aktivt det har vært her siste stunda da:p klarer jo nesten ikke holde følge!! Bra du har fått fikset den da sondre, får håpe det holder. Du får få deg fri til september på våler vett, tenkte meg dit jeg også hvis bilen går da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Nå er jeg klar jeg Sondre! Hehe.. Nypolert bil .. Mangler bare at du soter rutene mine! Hehe.. Skal snart ut å ha på QD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Sinnsykt å aktivt det har vært her siste stunda da:p klarer jo nesten ikke holde følge!! Bra du har fått fikset den da sondre, får håpe det holder. Du får få deg fri til september på våler vett, tenkte meg dit jeg også hvis bilen går da, hehe... ja, går unna jepp, og i dag, fikk jeg vite om en 325 motor... typisk... men blir nok handlet uansett hehe... skal prøve så godt jeg kan Nå er jeg klar jeg Sondre! Hehe.. Nypolert bil .. Mangler bare at du soter rutene mine! Hehe..Skal snart ut å ha på QD konge... skal nok få ordna det... ta med deg qden også ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Ja den har jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Shit da... Ting ryker også blir det fikset før jeg i det hele tatt får det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 men det er bra ja, du må følge med kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Hehe, har hatt litt data trøbbel... Men B25 kan jo bli interessant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 aha...i see... ja, mulig det blir det også... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 blir det B25 på deg nå mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 mulig, men om den blir satt inn før vinteren, er det ingen som vet hehe... skal ha det til våren i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå