Spinx Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Du burde vel vente til våren med tanke på salt på norgesvinterveier. Det skal ihvertfall jeg Fått kjøpt det kamera idag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Du burde vel vente til våren med tanke på salt på norgesvinterveier. Det skal ihvertfall jeg Fått kjøpt det kamera idag eller? skal du bevare 316en?! hehe... joa, men om den står på en låve, så gjør vel ikke det noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 jeg skal jo bytte motor til m50b25 til våren og tenkte jeg bare og kjøpe en vinter bil E30 eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 jeg skal jo bytte motor til m50b25 til våren og tenkte jeg bare og kjøpe en vinter bil E30 eller noe Kjøp no heller en "skrotbil" til vinterbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Ja apropo salt,kva er best salt eller strøing.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 ingenting! salt lager rust og ødelegger lakken... men sand/stein lager jo steinssprut og diverse... så vil nok si salt i små mengder egentlig... kjipt å få steinsprut på bilen hele vinteren ja, du skal nok det marius hehe... du kan jo kjøpe simonsen sin bil e30er er jo somregel gamle skrotbiler da hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Ja ingenting... ja for heime blir det strødd og det er ikkje greitt det heller, møter du ein svær trailer hører du det singler i lakken.... Ja ja kjører nå ein subaru justy stort sett om vinteren eg då... 4 hjuls strekk greitt med ein arbeidsbil. hadde trodd det var bedre med salt viss er veldig nøyen med renholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 salt er veldig ideelt så lenge det kun er minus grader, men med en gang det smelter, ligger det og korroderer i huler og kroker, samme med strøsand, legger seg i bærearmer og andre plasser og ligger og gnager... det værste du kan gjøre med en bil, er å a den inn og ut av oppvarmet garasje, når det er salt på den... just so u know skal ha pickup i vinter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Hvilken pickup da? Toyoate Hilux eller eller Nissan Kingcab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Dodge Ram Srt-10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Hehehe, ingen mellomting altså her i gården Teddysen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 salt er veldig ideelt så lenge det kun er minus grader, men med en gang det smelter, ligger det og korroderer i huler og kroker, samme med strøsand, legger seg i bærearmer og andre plasser og ligger og gnager...det værste du kan gjøre med en bil, er å a den inn og ut av oppvarmet garasje, når det er salt på den... just so u know skal ha pickup i vinter jeg Ja det er sant det,begge deler er ille. pick up er greitt vett du. ingen hindringer då...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Detta er Hallingdal.. Her er det Srt10 med Scooter bakpå som gjelder Forresten mange rå Picuper her oppi.. Går minst 3 stk Srt-10.. 2 F150 lightning, og for ett år siden hadde vi en GMC(?)Cyclone her oppi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 fantasien løper nok en gang løpsk på bimmer.no hehe... skal ha en l200 som min onkel ikke bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 fantasien løper nok en gang løpsk på bimmer.no hehe... skal ha en l200 som min onkel ikke bruker Ja vist hadde ein king cab før heilt til hytte festene,skjermer og ramme var rustet opp.....he he hadde mye moro med den.... både i skauen på elgejakt,lempa oppi 3 elger ein gong på planet.... og testa den i eit grustak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå