Spinx Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 de som dilta etter meg og halvard hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Kjekt med fans da:) Tror jeg skal få mamma til å lage seg konto her inne:) Hehe, neida!! Men kjekt med en leder i fan klubben som virkelig er trofast da;) Som seg selv.. Har sånn klubb selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Har du noen bilder fra gatetbil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 ligger to tråder med bilder hehe... noen av de ad|os har lagt ut, er det jeg som har tatt bare han som tar æren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Hehe:p Noen av din da? så ingen av den men!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Skal jeg slette dine bilder heller, så du kan legge dem ut selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Skal jeg slette dine bilder heller, så du kan legge dem ut selv? tufs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 fått meg kamera og brekt hånd i dag... uhu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Regner med du leverer varene selv, nå som du har fått deg eget kamera. Kan ikke snylte på meg nå lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Adios fikk du tatt noen bra bilder av meg og Gt isammen? Kanskje noe kule redigerte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 fått meg kamera og brekt hånd i dag... uhu! Grattis med kamera da!! Men brekt hånd? Hva har du gjort nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 jeg tok bildene med deg og gten hehe... ja, skal jo prøve halvard hånda+vegg=knekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 wtf? knekt ? dramatisk Det ble jo en mindre morro start på fotografyrket.. Skulle du statuere et eksempel åsså var veggen tykkere en først antatt, eller kom den bare imot deg i full fart ? Og ikke minst, hvilken hånd er det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå