Ad|oS Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 De tidligere treffene i Kristiansand har vært ganske bra, med relativt bra oppmøte. Har vel vært oppe i 30-40 biler hvertfall, så mye greit å se på. Bedre oppmøte her enn på en god del andre bimmers treff virker det som. Her er noen linker til tidligere treff. Ligger en del bilder også http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... &start=405 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... &start=165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 bare å komme! blir ikke våler med gips på armen hehe... ho er til å stole på, så det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 ouch det er en sånn en du har vært utfor ja.. I know the feeling man. Var ut for omtrent det samme selv, men det hadde ikke så pent utfall. Var en av grunnene til at jeg flyttet til stavanger for å si det sånn .. Menne bra det ordner seg da! Det er ikke alltid det går så bra. Btw, det koster 3000,- pr tann om du bynner med grovkirurgi på fjeset hans.. Får bli noen runder på M3 Challenge da når du er sykmeldt, hvis du greier å operere et tastatur.. Hvor var bruddet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 hehe blir fort dyrt ja, off, du fortalte det ja, mulig det må bare komme meg til grimstad etterhvert det var i 5 ettelleranna... beinet inni hånda som går ut til lillefingeren... måtte bedøves og knekkes på plass... var en moro opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 hehe... tror ikke du leste godt nok vi er fortsatt sammen og armen er brukket, så ikke mye jeg kan gjøre fikk jo det med meg, men siden du er sykmeld så har du mye mer tid til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 aha.... men kan jo ikke gjøre noe kan såvidt vaske... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 hehe blir fort dyrt ja, off, du fortalte det ja, mulig det må bare komme meg til grimstad etterhvert det var i 5 ettelleranna... beinet inni hånda som går ut til lillefingeren... måtte bedøves og knekkes på plass... var en moro opplevelse Har knekt samme benet selv. heldigvis var det ikke noe vondt ben å knekke. var værre når jeg knakk ribbbein knuste fortennene og kneet ut av ledd. men det er en annen historie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Slått i veggen jeg og, og da spruta murpussen.. Blødde fra alle knoker men hadde det like bra etterpå.. Pysa.. Og du HAR MED å komme på Våler.. Rett og slett. Helvette heller ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Går bra det går fint mellom deg og fruen da.. De gangene jeg blir sur, ender det opp i lange kjøreturer.. Ofte går det fort.. Ofte går det langt.. Spørs litt.. Forrige gang var jeg på biltur i 4,5 timer. BMWen er hvertfall alltid trofast og god og snill.. Bortsett fra da den ble litt sur forrige helg og ingenting virka Parkerte den i en oppoverbakke.. Så sprutregna det.. Og da vart hjerna litt oversvømt.. Knitra i alt som var og dyser og coiler gikk totalt bananas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Slått i veggen jeg og, og da spruta murpussen.. Blødde fra alle knoker men hadde det like bra etterpå..Pysa.. Og du HAR MED å komme på Våler.. Rett og slett. Helvette heller ass.. er jo sykemeldt den helga sikkert... men får se... kan jo ikke kjøre uten ei hånd haha kim... sikkert noe tyvegods du har blitt tatt med hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 åh det må vær en hærlig følelse når de knekker det på plass igjen. En perfekt normal hverdagslig følelse tenker jeg. Fruen får kjøre, da blir det våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Går bra det går fint mellom deg og fruen da..De gangene jeg blir sur, ender det opp i lange kjøreturer.. Ofte går det fort.. Ofte går det langt.. Spørs litt.. Forrige gang var jeg på biltur i 4,5 timer. BMWen er hvertfall alltid trofast og god og snill.. Bortsett fra da den ble litt sur forrige helg og ingenting virka Parkerte den i en oppoverbakke.. Så sprutregna det.. Og da vart hjerna litt oversvømt.. Knitra i alt som var og dyser og coiler gikk totalt bananas.. ja, trofaste de hehe... har også gjort det noen ganger off, kanskje ikke så lurt nei hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Blior skuffa om du ikke kommer altså. Da gidder hvertfall ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 åh det må vær en hærlig følelse når de knekker det på plass igjen. En perfekt normal hverdagslig følelse tenker jeg. Fruen får kjøre, da blir det våler hehe... ja, var fint det njoa, men får se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Blior skuffa om du ikke kommer altså. Da gidder hvertfall ikke jeg! får se om ikke jeg ordner noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå