vetu03 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Huff da... Kjenner til det der, ikke greit.. Håper det ordner seg. Slått i veggen noen ganger jeg og, men den dummeste ganga var på badet på flisene.. Ingen ting knuste, men akkurat der jeg slo satt det en stender. Så kan si jeg kjente den. Litt øm hånd i et par uker det Menmen, enig der kevin!! Pleier som regel stikke av med bimmern jeg også hvis jeg blir forbanna eller krangler med dama. Men ordner seg som regel.. Du får få dama til å kjøre da vettu, så blir det våler:) Du må dit.. Jeg angret på at jeg ikke reiste til kristiansand! Og du kommer til å angre på at du ikke reiste til våler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Du må jo ta turen til våler. Jeg knakk høyre albuen får 6-7 uker siden jeg klarte fint og kjørme med 5-6 paracet også fikk jeg bare dama til og gire Hvis det er NOE jeg klarer så klarer ihvertfall alle andre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Kvinnfolk og tomflasker sier jeg bare Hehe.. Men skjønner du ble frustrert av sånt.. Og ja, du må ta turen til Våler fordèt..! Ingen vits i og diskutere engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Kvinnfolk og tomflasker sier jeg bare Hehe.. Men skjønner du ble frustrert av sånt.. Og ja, du må ta turen til Våler fordèt..! Ingen vits i og diskutere engang! Hehhe Enig, ikke prøv å diskutere en gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Huff, ikke fulgt med helt her jeg. Kjipt med hånda da Men du må være med til Våler. Hehe. Dama de kan jo kjøre Eller så kan jeg vært sjåfør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Huff, ikke fulgt med helt her jeg. Kjipt med hånda da Men du må være med til Våler. Hehe. Dama de kan jo kjøre Eller så kan jeg vært sjåfør jeg Skal du ikke ha med din dit da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Får taue da vettu Haha.. Nei Sondre finner på noe Det gjør han alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 kan sikkert opp, men jeg ville kjørt på bane... off, kjipt... skal prøve å ordne noe... kommer an på eksamener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 haha... ja, har en tendens til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 kan sikkert opp, men jeg ville kjørt på bane... off, kjipt... skal prøve å ordne noe... kommer an på eksamener kjøre på bane med vidundermiddelet du har tettett topp pakningen din med tror jeg ikke er lurt. sto vel at du ikke måtte over 3 tusen RPM på vidundermiddelet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 haha... har hatt fullt turtall i mange gir mange ganger.... så null stress men må tappe det nå, og fylle i frostvæske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 hmmmmm..... blir kanskje våler nå da... får jo 6 uker fri fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Good!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 prøvd mitt nye kamera jada, viser for mye asfalt og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Nice... Nå fikk jeg også lyst på skikkelig kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå