Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei... har ikke hatt tid til slikt... får ta det utover nyåret... har fått tak i en is sperre istedenfor ;-) så slipper jeg all den skruinga ;-)

når reieser du vestover? og når kommer du tilbake?

Skrevet

Haha, du tar ikke utfordringen med å få den andre til å passe nei :lol: Jaja, slipper dårligere aks og mye skruing, men derimot får du en diff som tåler litt mindre...

Blir vel 20. eller 21. da jeg har siste eksamen 20. Kommer tilbake på nyåret :wink:

Skrevet

nei... dne funket ikke helt som den skulle, og jeg orket ikke styret med å bytte diverse deler... kommer nok ikke til å herje SSÅÅÅ mye uansett... ser jo på morten... han herjer jo noe sykt hele tia... bruker vel mer gummi om dagen på dekkene som andre gjør hjemme til privat bruk ;-) hehe....

oki... tenkte bare vi skulle finne på noe en dag... men det får jo vente til utpå nyåret ;-9 har siste eksamen på tirsdag jeg... så er det jul :-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Noen har i hvertfall garasje å henge opp ''verksted'' i... Nå venter jeg bare på våren så jeg kan få montert det helvetes senkesettet. Det er ett eller annet som får compacten til å se så inni he****e høy ut:( Og jeg tror det funker dårlig å sette seg i oppkjørselen å skru nå tror jeg.

Finner du ut av noe med de stripene du ville ha p å bilen din?

Skrevet

hehe... ikke så greit å skru ute nå nei ;-) hehe... kom plutselig endel snø på noen timer :-) jeg har problemer med sladdingene nå jeg... min tar i foran :-s hører det hyler i skjermene :-(

dropper stripene jeg... inntil videre.... får heller prøve med klister hvis jeg finner ut av det ;-)

Skrevet

Er bare glad for snøen jeg. Endelig KAN jeg sladde :wink:

Men det blir kanskje ikke så lett på vinteren med 390-senk forran :lol:

Men håper bare den ene demperen min ryker snart, så MÅ jeg få byttet uansett :roll:

Skrevet

hahah :-) du klarer vel å hive den på vått? .-P

ja, koselig det, når mansitter fast på alt :-)

ja, det er en god unnskyldning ;-) skal bruke den mot våren jeg også :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...