///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 ble du litt fornærmet på ad|os? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Fly forbanna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 oi... sorry... trodde du ville ta det som en spøk, men ja, du kan være med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Hva skjer med diffbremsen? Fått den montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 nei... har ikke hatt tid til slikt... får ta det utover nyåret... har fått tak i en is sperre istedenfor så slipper jeg all den skruinga når reieser du vestover? og når kommer du tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Haha, du tar ikke utfordringen med å få den andre til å passe nei Jaja, slipper dårligere aks og mye skruing, men derimot får du en diff som tåler litt mindre... Blir vel 20. eller 21. da jeg har siste eksamen 20. Kommer tilbake på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 nei... dne funket ikke helt som den skulle, og jeg orket ikke styret med å bytte diverse deler... kommer nok ikke til å herje SSÅÅÅ mye uansett... ser jo på morten... han herjer jo noe sykt hele tia... bruker vel mer gummi om dagen på dekkene som andre gjør hjemme til privat bruk hehe.... oki... tenkte bare vi skulle finne på noe en dag... men det får jo vente til utpå nyåret ;-9 har siste eksamen på tirsdag jeg... så er det jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Og når kommer bildene du lovet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 hehe... nå er jo bilen hvit etter at jeg har vært ute å koste meg skal få knipsa noen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Ja det tror jeg på! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 hahah har rydda og hengt opp nytt "verksted" i garasjen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Noen har i hvertfall garasje å henge opp ''verksted'' i... Nå venter jeg bare på våren så jeg kan få montert det helvetes senkesettet. Det er ett eller annet som får compacten til å se så inni he****e høy ut:( Og jeg tror det funker dårlig å sette seg i oppkjørselen å skru nå tror jeg. Finner du ut av noe med de stripene du ville ha p å bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 hehe... ikke så greit å skru ute nå nei hehe... kom plutselig endel snø på noen timer jeg har problemer med sladdingene nå jeg... min tar i foran hører det hyler i skjermene dropper stripene jeg... inntil videre.... får heller prøve med klister hvis jeg finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Er bare glad for snøen jeg. Endelig KAN jeg sladde Men det blir kanskje ikke så lett på vinteren med 390-senk forran Men håper bare den ene demperen min ryker snart, så MÅ jeg få byttet uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 hahah du klarer vel å hive den på vått? .-P ja, koselig det, når mansitter fast på alt ja, det er en god unnskyldning skal bruke den mot våren jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå