Michter Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Utrolig fine bilder! Blir irritert over at jeg bor på gård og ikke kan senke bilen så mye har du sota blinklysa med spray? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 takk hehe... ja, flere som har sagt det har noen humper jeg også, men kjører med vett jepp, det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Den så faen med sinna ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 den er sinna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 syns bilen til Mysild er litt pus jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 *mjau* du vet at tiger er et kattedyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 ville vel heller si bilen din ligner mer på en panter... vi kan jo kalle den for Bagera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 hmmm.... ja! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 hmmm... vurdere å kjøpe distansestykkene til GT vingen nå... ser sykt rått ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 hmmm... vurdere å kjøpe distansestykkene til GT vingen nå... ser sykt rått ut! Dont even think about it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 å jo... hehe... lakke mellomstykket hvit, for å ta igjen felgene... blir nok ikke noe, men hadde vært kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 fine bilder her syntes du sko kjøp deg det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 thansk ja, "kan" bli kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå