Chris_325iM Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 hvite distansestykker på vingen...? hmmm det macher jo ikke akkurat bagera stuket da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 nei, eller svarte hehe... men blir nok bare i drømmene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 drømmer er til for å realiseres da kan ikke koste en formue de distansestykkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 ja, men jeg har limt vingen som tyverisikring... så blir nok litt jobb hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 HAHA! mange aom plukker med seg vinger rundt om der du bor eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 utrolig hva folk stjeler egentlig, så skulle ikke forundre meg om noen stjal det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 å ja... det skal jeg love deg! en kamerat ble frastjålet skjørter på en parkeringsplass midt på dagen... og jeg har selv kjøp to vinger som bare har blitt revet av hehe... så ja... jeg har limt alt nesten... vingen, øyelokk, emblemene, blinklys (ja, har blitt frastjålet det) kjøp alt av deksler bak fangeren slik at ingen skal stjele grøftelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 er jo sjiklig stilig den der vinga når den er slik høg da ja er utrolig hva folk stjeler,men når du limer alt og dem prøv og ta det av,da ødlegg dem vel bare mye mer en om dem hadde fåt det løst og tat det med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 å ja... det skal jeg love deg! en kamerat ble frastjålet skjørter på en parkeringsplass midt på dagen... og jeg har selv kjøp to vinger som bare har blitt revet av hehe... så ja... jeg har limt alt nesten... vingen, øyelokk, emblemene, blinklys (ja, har blitt frastjålet det) kjøp alt av deksler bak fangeren slik at ingen skal stjele grøftelys... utrolig hvor mye idoter det er som ikke kan kjøpe tinga sine selv du får montere alarmsensorer på vinge, lister, frontfanger, bakfanger, lyktesenkere og diverse da vett en kompis av meg hadde det på bilen sin så den ula som F når man rørte BMW emblema og slikt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 er jo sjiklig stilig den der vinga når den er slik høg da ja er utrolig hva folk stjeler,men når du limer alt og dem prøv og ta det av,da ødlegg dem vel bare mye mer en om dem hadde fåt det løst og tat det med seg vet! jeg kjenner folk som stjeler i området, så bilen får stå i fred, men tar ingen sjangser de får heller ta med seg hele bilen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 å ja... det skal jeg love deg! en kamerat ble frastjålet skjørter på en parkeringsplass midt på dagen... og jeg har selv kjøp to vinger som bare har blitt revet av hehe... så ja... jeg har limt alt nesten... vingen, øyelokk, emblemene, blinklys (ja, har blitt frastjålet det) kjøp alt av deksler bak fangeren slik at ingen skal stjele grøftelys... utrolig hvor mye idoter det er som ikke kan kjøpe tinga sine selv du får montere alarmsensorer på vinge, lister, frontfanger, bakfanger, lyktesenkere og diverse da vett en kompis av meg hadde det på bilen sin så den ula som F når man rørte BMW emblema og slikt hehe hahahha... rullende g4s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 hjelper ikke å ha de lokka under tåkelampene... trenger bare en kvist for å kunne stjele de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 har jo alle de andre dekselene også.... kommer ikke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 joooda, på fangeren så er det et lite hull ved luftekanalen til bremsene, dytt inn pinnen og treff den haka og lampa spretter ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå