///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 ikke på min... hehe... tror jeg.... har ikke sett den, og jeg har prøvd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 hehe... gå ut å sjekk du;) er kanskje 5mm i diameter det hullet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 denne? usj! den var stygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Usj, skitten bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 det går kun på dem uorginale fangerene sko prøve det på min nye,gjor det på min gamle.men deter følgte det jo en kanal langt bak til bremsene og var helt tet så måte jagy te under bilen og va med deksler og ting å tang får å få bytta peren,en hel jobb jo men på den gamle som ikkje hadde orginal m fanger var det ikkje slike kanaler,var det bare ikkje montert på den eller???noen som har periling på det?aldri kjøpt en ny fanger så vet ikkje hva en får med eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Usj, skitten bil! vasket dagen før, men turen hjem er jo faen så lang! bare dritt og så regnet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 det går kun på dem uorginale fangerene sko prøve det på min nye,gjor det på min gamle.men deter følgte det jo en kanal langt bak til bremsene og var helt tet så måte jagy te under bilen og va med deksler og ting å tang får å få bytta peren,en hel jobb jo men på den gamle som ikkje hadde orginal m fanger var det ikkje slike kanaler,var det bare ikkje montert på den eller???noen som har periling på det?aldri kjøpt en ny fanger så vet ikkje hva en får med eg hmmm... min er orginal, med alle deksler under hehe sikkert bare litt manglerpå din gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Hvor har du kjøpt alle dekslene Sondre? Må ha de jeg å.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 kjøpe det store under fronten på koed, bremseluftkanalene stod på, så må du ha de grøftelysgreiene, de kosta en 100 eller noe på bavaria... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Det så jævli bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 ja vet... får se om ikke det kanskje blir noe etterhvert allikevel hehe... men tviler på det... men tankene kan jo være der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 denne? usj! den var stygg... stemmer, inn der sitter haken som låser lampa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Nytt brukernavn Du kommer til Våler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 hvorfor bytta? hmmm... vålertur blir avgjort dagen før avreise i såfall hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 denne? usj! den var stygg... stemmer, inn der sitter haken som låser lampa Forresten.. Er ikke der låsen er nei.. Er den øvre låsen er på.. Den der er for å justere lampa opp og ned den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå