BreitBau Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg bytta fordi det er det jeg har på utstillingsskiltet.. Har ikke lyst på ett utstillingsskilt med Teddysen på, og på denne måten har folk noe å knytte skiltet opp til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 aha... da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 kjøp alt av deksler bak fangeren slik at ingen skal stjele grøftelys... Tåkelykter på E36 er jo det letteste i verden å stjele...er bare å dytte en skrutrekker eller.no inn det hullet ved luftekanalen, så popper lampa ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsusanne Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Ikke galt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Lokal fan dette innlegget over her eller Mysild? Tenkte på signaturen hennes, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Lokal fan dette innlegget over her eller Mysild? Tenkte på signaturen hennes, hehe.. Er det ikke søsteren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Ganske lokalt vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Springsteen: Åja? hehe, mulig det! Det er ikke nok med alt det andre skrytet du får innpå her, så du må få søstera di til og skrive innpå her og Mysild? ^^ *erte, erte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 de mellom stykkene i hvit kunne tatt seg bra ut..men synnes ikke du burde gjøre sån drastiske endringer på utsiden nå,bilen er jo fantastiske sån den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Hun er søstra til dama da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Hun er søstra til dama da! Aah, ja det var det det var ja Litt bedre er det vel Når det gjelder mellomstykkene på vingen er jeg ikke noe stor fan av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Angående de mellomstykkene, så tror jeg de kan bli litt for brutale på bilen din, litt for ekstremt hvis du skjønner.. Synes bilen din er strøken som den er jeg, trenger ikke gjøre noe mer med den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 må få senka den kjerra.. kan jo gå under der.. evt skru uten å bruke jekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Kanskje bare jeg som liker ubrukelig lave biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå