carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 best du kommer til våler mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 hmmm... joa, mulig tar det på sparket på fredagen i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 ja, synes du skal gjøre det så får jeg finni noe og pirke på når det gjeller bilen din for en gang skyldt også neida. men hadde vert moro og fått sett bilen live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 er mye å pirke på hehe... skulle gjort MYE med bilen før våler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 er mye å pirke på hehe... skulle gjort MYE med bilen før våler.... det skulle jeg også det, men og stille opp som er viktigst synes jeg, sikkert mye anna og se på der en sin egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 m3en til broderen kommer nok bare om det er sol og skyene er laaangt nerforbi Danmark han bruk den nesten aldri han slit heller på 320en hehe SÅ DERFOR HAR EG BESTIL SOL SOL SOL SOL DENNE SØNDAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 feil tråd? ja off... klarer knapt å vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 stemmer det, du har jo gipsa arm får du kjørt bil med den da? en kamerat fikk ikke lov av legen og kjøre i det hele tatt han når han hadde gjips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 jeg gjør som jeg vil hehe... kjørte samme dag jeg brakk jeg hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 ja det havnet motsat alt her nå ka søren så sjedde skrev i to tråder etter hverandre så kom dem motsat hehe snodigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Si ifra om du skal oppover da Sondre Så får du hentet meg på veien.. Har ikke bestemt meg enda om jeg skal selv serru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Reise kl 05 er for seint Husker Gatebil i 2003 jeg, da dro vi kl 03 på natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 du mener vel stikke innom? hehe... kanskje jeg bare får kjøre opp til deg og campe der på fredag da... kortere vei å kjøre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Reise kl 05 er for seint Husker Gatebil i 2003 jeg, da dro vi kl 03 på natta jeg dro bare dagen før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå