Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Jada den slipper på vått, men krever litt mer innsats da Nå slipper jo bakjula nesten når jeg ser hardt på den med tenningen avslått Men det kan jo ha noe å gjøre med de helvetes tyvene her i gata som har tatt alle piggene på bakdekka mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 hahhahahaahah.... tror de har tatt mine pigger også... de har hentet dem i diverse svinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Er noe dritt det der... Neste år kjøper jeg piggfritt. I hvertfall bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Er ikke greie de tyvene nei... Men kjøper du kvalitetsdekk holder piggene utrolig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Mine holdt ikke lenge .. Var vist bra dekk, men etter BMW treffet i Kr. sand, var det jaggu ikke mange pigger igjen, når jeg først hadde bruk for de. Kjører piggfritt nå Skal aldri ha piggdekk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 merk mine ord... så lenge det ikke er halvgode piggdekk på min, så skal jeg ha piggfritt... har spunnet opp halve gården i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 da var snøen kommet på sørlandet slenger også ut noen bilder av garasjen teppe som bilen står på også... må jo ikke fryse på bena... bytter på å ha den rygget inn og kjørt inn, slik at det skal bli likt hehe slenger også ut et litt spesielt bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Fine bilder Og fin farge ;D Var jo ikke dumme de vinterfelgene da Jeg tok bilder av bilen min i dag, i snøen å. Men er jo bulker og skader uansett hvordan jeg tok bilder. Haha Ikke dum garasje heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 jett om du har ryddet benken før du tok bilder hehe.. har du sotet blinkers framme selv eller er det org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Fine bilder Og fin farge ;D Var jo ikke dumme de vinterfelgene da Jeg tok bilder av bilen min i dag, i snøen å. Men er jo bulker og skader uansett hvordan jeg tok bilder. Haha Ikke dum garasje heller heheh... de er jo helt greie fargen er ikke dum den ja, kjipt det der, men du får nok fikset det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 jett om du har ryddet benken før du tok bilder hehe.. har du sotet blinkers framme selv eller er det org? hehe... har just hengt den opp og alt annet også, så har ikke rokke å grise ennå har kjøpt smoked blink på koed, men skal sote de bitte litt til til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Ja, den blir nok fikset igjen skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 plutselig jeg HATER pigger... eller, mangelen på dem! kommer ikke ut av gården eller noe... forbanna dritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Grei bil det der Hvor mye betalte du for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 takk takk alle fulgte med, så har ikke peiling... velkommen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå