carlhaakon Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 må si det var ikke mye og pirke på bilen din Sondre, var like pen på våler som på bilder. bare synd med det ene dørtrekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 må si det var ikke mye og pirke på bilen din Sondre, var like pen på våler som på bilder. bare synd med det ene dørtrekket skal ikke være så mye hehe... fikk vasket den, og litt kjap UQD, men den kunnet trengt en polering... men men, har vel ikke brekt arm til nesteår hehe... så deg der oppe... krølltopp dørtrekk blir fikset i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Sleit med å finne vaskeriper jeg.. Den var veldig strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Sleit med å finne vaskeriper jeg.. Den var veldig strøken jejeje!! må nok få polert den, og litt lakk på felger og slik, så hjelper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Sleit med å finne vaskeriper jeg.. Den var veldig strøken Det er fordi han aldri vasker bilen Hehe, neida! fra spøk til revolver, den var veldig strøken, ikke mange ripene akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 skal være finere nestegang hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Vaskeriper i såpass ny lakk..det ville vært trist ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg har vaskeriper:( Eller swirls da.. Tror det kommer av at lakkerern brukte for grovt sandpapir.. Jisses for en tulling det har vist seg å vært.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Jeg har vaskeriper:(Eller swirls da.. Tror det kommer av at lakkerern brukte for grovt sandpapir.. Jisses for en tulling det har vist seg å vært.. Det bør han fikse fort som faen. Egentlig så bør han sette alle andre kunder på vent til han har fikset din bil. Når man betaler 40 (?) k for lakkering så bør det faenmeg bli perfekt første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 enig..... får håpe det ordner seg i vinter kevin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Vaskeriper i såpass ny lakk..det ville vært trist ihvertfall er jo ikke noen grove noen... bare sånne små "støvriper" liksom... en liten polering fjerner det for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 fant et bilde av min fra våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Off, har kjørt forbi gamlebilen din ofte i det siste... Fy faen den nye eieren har ødelagt den bilen ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Fint med litt dugg i lyktene Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 fant et bilde av min fra våler Lurer på hvem som er fotografmesteren bak det bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå