///Mysild Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Fint med litt dugg i lyktene Sondre ja, lenge leve høytrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Lurer på hvem som er fotografmesteren bak det bildet? må vel være deg det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Å du klager på at alle andre har dugg i lyktene:p hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 du har jo mjøsa i blinklyset ditt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 I know... Men det skal jeg få nytt av, er jo splitter nytt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 fått festet m3 lister å skjørt skikkelig nå? var ikke det når jeg så den på gatebil kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 fått festet m3 lister å skjørt skikkelig nå? var ikke det når jeg så den på gatebil kr.sand orgianale bmwfester suger tiss! hehe... og klipsene er værre har fikset mange av de... men skal jo snart ha det av igjen uansett... og vegard, ja, men min dogg går bort etter en halvtime ca, du må jo ha drenering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 hehe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 men men... flere en meg som må kose med bilen i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Hehe, ja er nok det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 funnet ut om du skal sørover for vinteren? (les; søndag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 tror ikke det blir noe av da dama mest sannsynelig skal jobbe .. Men hvet det ikke før fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 aha.. okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Må få fart på tralla vetu03, så jeg får tatt en kikk på bilen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 hehe, ja får håpe det ordner seg at hun ikke skal jobbe.. Hadde gjort seg med en siste tur før den blir parkert.. Er ikke lenge til det så, måtte skrape så sinnsykt med is på ruta på saaben i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå