///Mysild Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 øy! drit i det... ville bare nevne det fordi jeg syntes det var artig... dere trenger jo ikke ta helt av!! Det var da voldsomt - unnskyld, da. Men jeg synes fortsatt at Hellbillies er bra. hehe... joa... fella, voldsomt så populær bilen har blitt for tia... fullt av folk innom jobb og spørr og graver og kikker på hele tia...blir vel snart stjålet tenker jeg... Nja - gjenkjenningsfaktoren er vel for høy; den bilen må være nærmest uomsettelig. bare tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 hehe... joa... fella, voldsomt så populær bilen har blitt for tia... fullt av folk innom jobb og spørr og graver og kikker på hele tia...blir vel snart stjålet tenker jeg... Nja - gjenkjenningsfaktoren er vel for høy; den bilen må være nærmest uomsettelig. Pøøh.. Bare å bytte felger så kan det jo være hvilken som helst bmw har nok en del kjennemerker du hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Er det ikke diamant svart du har sondre? Finnes sykt mange svarte e36 med ///M pakke her til lands. jupp... men ikke i den fargen... er mørkere enn vanlig... dessuten er jo skiltet VELDIG lett å huske da... er vel bare min som er svart med ST skilt her nede hehe... blir denne robba, stikker den nok til øst-europa fortere enn jeg merker den er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Ja har skjedd noen ganger det ja. Må bare få sånn gps lagd inn i motor HUNT THE BITCHES DOWN AND KILL THEM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Spinx: tror dette er før din tid.. Sjekk opp brukernavn "wheelman" under prosjekt.. En STRØKEN E36 med nylig montert gps alarm til 9000... TOTALT robbet i egen garasje.. De var faktisk inne i garasjen hans 3 netter på rad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 kunne ikke kjørt her nede i hvertfall hehe... "alle" vet hvem jeg og bilen er føler jeg jaja kev, samme med deg, men dere har jo bare 50 fastboende hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Wheelman hadde fjernet bildene.. Synd.. Men du ser den i avataren hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 kunne ikke kjørt her nede i hvertfall hehe... "alle" vet hvem jeg og bilen er føler jeg jaja kev, samme med deg, men dere har jo bare 50 fastboende hehe... Er vel litt større sjanse for at min blir sett en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 jupp... er flere som har sagt til meg at de skal ta bilen, men holder de i sjakk foreløpig hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Faen da verden er ikke stor jeg vet sånn ca hvem dette er Faen og kjiipt da. Trygeste er og sove sammen med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Faen da verden er ikke stor jeg vet sånn ca hvem dette er Faen og kjiipt da. Trygeste er og sove sammen med bilen noen som har sagt til deg at de vil ta bilen min? eller er det han fra byen du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Han fra byen her thomas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Han fra byen her thomas. ja, har hørt de historiene flere ganger... hadde liksom gitt meg etter den 3dje ganga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Godt å se det ikke bare er jeg som er überbekymra for å få bilen stjålet... ;P Når jeg parkerer hjemme er de greit nok, men i byer...hater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Godt å se det ikke bare er jeg som er überbekymra for å få bilen stjålet... ;PNår jeg parkerer hjemme er de greit nok, men i byer...hater det. min står 3 plasser... hjemme i garasjen, på jobb, slik at jeg ser den fra vinduet og under overvåkinga, og hos dama... er vel nesten bare der jeg parkerer... hehe... i byen, neppe, og skjer ikke da er det på parko med videoovervåking og helt for seg selv inntil murveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå