525ia*touring Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 mener dere at det er like greit og ha det som det er fra før? by the way hvilken fanger er det du har steffan c? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 mener dere at det er like greit og ha det som det er fra før?by the way hvilken fanger er det du har steffan c? Hvis du vil ha andre hovedlykter på E34, så bør du gå for sorte DE lykter. Men da bør jo blink være sota også! Jeg syns faktisk orginale DE lykter, med klarglass blink er flotters. Hvis du mener frontfanger, så er den orginal med en RGM frontspoiler! Står litt om det her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Har du blanke klarglass Steffan, mener du seinest på våler kjørte med hvite standard jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Har hatt klarglass blink foran i ett par år nå gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ja men du har ikke orange pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Nope, har silver vision(tror de heter det) både foran og bak! Er et must det med klar/hvite blink . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Steffan. Hmm, først gjør du narr av frontleppa mi , så kommer du å gjør det faktisk samme om lysene mine, Tror jeg snart parker hjemme hos deg så får du heller si ifra når alt er som det skal, he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hehe artig han steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 sota DE lys er jo så dyrt mente lysa ja steffan c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 sota DE lys er jo så dyrt Er ikke så ille pris på de hos KOED. 2189 DKK, som er 2846 NOK med mva og kurs på 104,-. Da kommer frakt i tillegg, 500,-?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 det blir noe annet en GS som skal ha ca 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 da var fangern/ leppa komme til meg noen striper og hakk var det og på den er det vanlig under frakt men den den skal jo lakkes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 skal prøvemontere i helga da skal jeg smekke ut et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 ja da var fangeren/leppa montert ble extremt fornøyd med den looken legger ut noen før og etterbilder hær FØR ETTER FØR ETTER Må bare beklage den møkkete bilen min hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Ble fint dette, men du må få lakkert nedre del rundt hele bilen til våren . Må bare beklage den møkkete bilen min hehe Ikke lett å holde bilen rein om dagen nei . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå