525ia*touring Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Ble fint dette, men du må få lakkert nedre del rundt hele bilen til våren hehe jepps det er allerede avtalt, venter til etter vinteren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Nå trengte du bare siste delen der DTM leppa den bygger liksom litt utover å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Nå trengte du bare siste delen der DTM leppa den bygger liksom litt utover å når du nevner det noen som vet hvor man får tak i dtm leppa??? og ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Bare legger ut noen nye bilder hær jeg Noen fra innsiden også BASSEN MIN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Her er et vakkert bilde av min og sjølen sin bil i fra sommer Det er tøft og se de 2 parkert side om side har til og fått han til og vurdere en bmw e34 525 ix touring (rød såklart) beklager kvaliteten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 23, 2007 Share Skrevet November 23, 2007 Den front leppa ble helt konge. Hvor mye kostet denne og hvor handlet du den? Men isj og gruu, det rattet falt ikke i min smak egentlig. Få inn chromringer i instrument og shortshift. Er å få kjøpt vist nok rød film til baklyktene på ebey, noe jeg tror kunne blitt fint på din. Iforhold til din farge tror jeg samme lykter og pærer kunne som min på dette bilde også hadde vært fint. Sjekk forøvrig Steffan C sin tråd om du ikke har gjort det. Denne bilen digger jeg virklig. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... ht=skiboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 28, 2007 Forfatter Share Skrevet November 28, 2007 kjøpt på GS bildeler kostet ca 1500 inkl. frakt Rød film ja,det kunne gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 snø og svære brøytekanter hater det!!! humpete isete tok neddi me infinityleppa AAAAaarg!!! sprakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Bare å spraye baklyktene med rød lakk...kjøp på mekonomen eller noe, de har sånn till spray til lykter, det har jeg gjort syns det ble helt ok..jeg spraya bare blinklyset da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 snø og svære brøytekanter hater det!!! humpete isete tok neddi me infinityleppa AAAAaarg!!! sprakk!! Kjenner meg igjen her ja! Samme skjedde for meg for to vintere siden, gikk i tusen knas. Etter det, har jeg pleid å ta av spoileren ved kraftig snø . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Bare å spraye baklyktene med rød lakk...kjøp på mekonomen eller noe, de har sånn till spray til lykter, det har jeg gjort syns det ble helt ok..jeg spraya bare blinklyset da.. har gjort det på ryggelysa men ikke 100 % fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå