oddis Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 veldig tydelig ja..blir sterkere og sterkere når jeg kjører, men når bilen har blitt varm så forsvinner den...blir borte til jeg evt setter den fra meg og skal kjøre neste dag..tror det har kombinasjon med dårlig/lite olje i diff jeg Akkurat det samme problemet har jeg hatt i snart 1 1/2 år på bruksbilen!! Kan ikke telle på ei hånd hvor mange som har spurt hvilken kompressor jeg har montert under panseret.. UTROLIG irriterende spesielt nå om vinteren da ulyden ikke gir seg før drivverket er skikkelig varmt, som er ca 20 minutter etter oppstart. Tiltrekker seg uhyre mye oppmerksomhet da jeg kjører forbi med en slik uling. Hjullagre er det iallefall ikke, ikke er det olje på kasse eller diff heller, dette har jeg sjekket. Er 100% sikker på at lyden kommer fra enten girkassehuset eller diffen, alt annet har jeg sjekket. Et lager i girkassa er mitt tips.
Bare_egil Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 hmm, har du sjekket diffen? eller er det bare noe du tror? er utrolig irriterende, men er kun når det er kaldt. min forsvinner ganske raskt egentlig.. hadde vært fint med en løsning på det.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå