The StigMeister Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Når kluchen er ute, så hører jeg en svak ulende lyd. Men så fort jeg trør inn kluchen igjen, så blir det helt stille.. Er ikke noe galt med den bortsett ifra at den har begynt å lage en ulende lyd når bilen står i fri på tomgang! Lurer fælt på hva det kan være Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 er ikke clutchen din som er gåen da? tar clutchen veldig langt ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg tror det er utløserlageret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 er utløselggret som er gåent... Girkassen må ned å dette må byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 er utløselggret som er gåent... Girkassen må ned å dette må byttes ut Kan man kjøre lenge med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ja Hmm.. liker ikke lyder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå