Gjest Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 er ikke så langt. en time er maks.. trur jeg bruker 50-55min dit.. Jeg kan også sende felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 send dem i oppkrav til mg så henter jg dem dn 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg kan hente de før.... vist du kan sende de i oppkrav... kan faktisk hente samme dag de kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 send dem i oppkrav til mg så henter jg dem dn 10 Koster deg halvparten i bensinutgifter den korte veien... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 mye kast i felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 send dem i oppkrav til mg så henter jg dem dn 10 Koster deg halvparten i bensinutgifter den korte veien... . hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 solgt for 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 jaja...men da tar d jo lengre tid til jg får dem å da får jg råd til dm menne nå er dm jo solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå