MikaelR Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Denne bil kjøpte vi før 1500kr av en russer før 1 år sia (bmw518),, nesten farligt å vis dette til bmw fans bil fikk gjennomgå mye ødelegelse,, hoppa 10 meter med denne men motor fikk vi aldri tatt livet av,, tok bare fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Syke folk Men herjebil er knallgøy da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Alltid moro med herjebil, enda godt at det var en 518 og ikke noe mer verdifullt. Dere må seriøst ha hatt det kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Var nok ikke så kjedelig å kjøre den så lenge den virket vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg har lurt litt på noe sånnt selv. men jeg ville hatt en sierra, for den skulle vært en glede å maltraktere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ser ut som det var noe orginal M styling på bilen! Og M til den bilen er det værtfall ikke mye igjen av,så lite smart å ødelegge det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Gratulerer, du har klart å ødelegge en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 grattis me ødelagt bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 I ettertid så vi at vi kunne jo ha gjort noe penger på den bil,, va helt strøken utveding/innvedig!! eneste som va dålig va toppen!! Va sånn M-teck stylig på den,, å noe rå felga!! 225 18" (de ble desverre ødelakt av en før overivri kar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Kunne du ikke heller ødelagt en volvo 240? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bmw 518 (jordebil) Mazda 929 (arbeids bil/ vinterbil) Du kunne byttet om dette gitt.. Vært mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Fader og mye dønn særiøse folk det er her!!! Så aritig ut detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg vil restaurere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg gjorde noe tilsvarene for noen år si ... Vi "pimpa" bil litt før vi knuste den. HEHE gøy !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Haha! Jeg hadde aldri klart å finna på noe sånt! Er det på et stort område dere holder på, eller kjører dere rundt på veien med en så knust bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå