Diesel power Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Stadig i jakt på felger til våren, og det dukker nå opp tilbud i forbindelse med lagersalg rundt om. Hva kvalitet holder disse felgtypene? Noen som vet? Er dette allà replica felger eller er de bedre? Har fått litt kalde føtter vedr replica felger og styrke, mulig grunnløst??! Gjelder forøvrig disse to: Larzon New Age 19" x 8,5/9,5: Ultralite Nurburgring 18" x 8,5/9,5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Angående styrke kollapser de nok ikke Dersom du ikke skal banekjøre vil du nok heller ikke merke forskjell. Vil tro Larzon har noe bedre kvalitet på felgene sine enn det en vanlig replica felg har. Har ikke noe erfaring som kan backe up dette, men det virker logisk fra min side =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 jeg hadde helt klart gått for ultralite felgen! den ligger forsåvidt også mye på rondell 48 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 pris har du fått på det øverste settet og HVOR ? pm please! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Rå felg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 pris har du fått på det øverste settet og HVOR ? pm please! Post det her du, så andre også kan få se. Samme med ultralite felgene, om du har fått funnet tilbud på de : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 styling-tech har ultralite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Har fått en pris p Larzon felgene inkl. federal dekk til 16.600,- inkl. hos BigWheels i Krisitansund, og tror det skal gå å få de enda litt lavere. Synes dette virker som en grei pris forutsatt at felgene holder bra kvalitet. De leveres forøvrig både i krom og sort med blank kant også, men jeg ønsker evt de som er avbildet over. Sort og Krom: Det som butter litt mot hos meg er at de kun leveres i 19" og jeg fryker litt dette oppsettet i en familiebil. Synes bare senkingen jeg nylig gjorde ble litt på kanten(Hartge). Ikke for stivt, men jeg buklander straks det er litt telehiv i veien(Slår nedi). Må være yders forsiktig med hastigheten hele tiden. Begge pakkene leveres med det jeg tror heter Federal 595, ett dekk som er bra på tørt, og litt under middels på vått. Sånn midt på treet dekk mao. Ultralite pakken koster i utgangspunktet 17.900,- hos de, men kjøpes de nå skulle det gå an å se på prisen. Dyrere for disse 18"`erne og det gjør at jeg stusset litt på Larzonpakken. Klarer heller ikke helt visuelt å danne meg ett bilde av hvordan E39 blir med disse to felgtypene på. Hadde tidligere bestemt meg for å kjøpe uten kant, M6 eller Hartge Classic2 replica. Men har fått masse indisier på at replica kanskje ikke er det beste når jeg kjenner belastningen bilen får bare ved å senke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Okok, bra pris det da! Tror begge blir fint på E39. Ultralite felgene ligner jo en smule på rondell 58 da, og de er rå på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå