ost_ost_89 Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 takk, ha fått lappen nå.. Så nå ligg i for det meste sidelengs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 Grattis med fin bil og ikke minst lappen ;Pp Den vil jeg også ha :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Da var predator chromium angel eyes fra Modbargains.com sendt fra statene. Måtte bare benytte meg av den lave dollaren;) Gleder meg til å få montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan318i Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Grattis;) venter i spenning på lappen jg og=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Da var en stk. Predator Chromium i hus etter bare 5 virkedager i posten Etter en del strev (mest på grunn av at webastoen tar så mye plass) fikk jeg endelig montert de ferdig. Jeg er verken elektriker eller bilmekaniker, så jeg brukte i alt 5 timer. Men det var definitivt vert strevet! Koplet ringene direkte på parklyset. Eneste problemet nå er å få fjernet de gamle parklysene. Noen som har en idé? Her er noen dårlige bilder etter monteringen: Håper noen vet hvordan jeg kan bli kvitt de gule, stygge parklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Det er vell bare å ta pæra? Fin førstbil dette ja! Men vær så snill å tenk en gang til før du klatter på med crommet grill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det er vell bare å ta pæra?Fin førstbil dette ja! Men vær så snill å tenk en gang til før du klatter på med crommet grill! Takk! Tar jeg pæra kommer det feilmelding og blinklyset begynner å lyse konstant... Tror jeg har slått fra meg crome-grillen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Pent pent! Gratulerer! Ser du har valgt riktig bil, blir 320d på meg også straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 ps. hvor mange kelvin i angel eyes`ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 er bare å koble ballastene fra ringene i stikk til parklysa, har det på min og det funker knall.. Så lar du bare holderen stå i lykte uten pære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Dette ble jo utrolig nice.. Har veldig lyst på angeleyes til min også, og usikker på om jeg skal velge å handle hos "Umnitza" eller "Modbargains".. Men disse så jo utrolig bra ut.. Fant du ut av parklyset forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Tusen takk;) Ruberhai: 6000k. 320d drar brukbart og går billig, anbefales;) Søreng: Jeg handlet fra Modbargains. Lik pris, gode kundebehandlere og veldig rask frakt! De ble forresten sendt direkte fra Umnitza... Har ikke funnet ut noe enda, men må da finnes motstander med parklys-sokkel. Er da ikke den eneste med dette problemet tror jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Nytt bilde;) Ringene lyser utrolig godt om dagen også, skal ta bilder til helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Håper det er greit om jeg spør hvor lang tid det tok fra du bestillte til du hadde det i hus? Jeg bestillte nemlig baklykter fra modbargains.com den 13. Jan 08 og har ennå ikke blitt SENDT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 hmm, det var rart. Mine ble bestillt fredag og ble sendt mandag eller tirsdag etter. Kom hit tirsdagen uken etter. Jeg har mailet med Ron (en ansatt), han var veldig grei. Du kan ta kontakt med han på ron@modbargains.com LED baklyter du har bestillt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå