ost_ost_89 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Takk for tipset AndersM! Fungerer fint, og de stygge gule lysene er endelig borte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 bare hyggelig Blir mere helhet med de montert slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 najs najs.. ble utrolig bra disse ringene, lyste sterkt også! Vurderer om jeg skal ha 6 eller 8k men så pent ut med 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 bare hyggelig Blir mere helhet med de montert slik Ja, definitivt! najs najs.. ble utrolig bra disse ringene, lyste sterkt også! Vurderer om jeg skal ha 6 eller 8k men så pent ut med 6 Takk, lyser veldig sterkt ja, men lyser ikke opp så mye. Funker fint som parklys... Syns selv at 6k er best, blir for blått med 8k. Men samken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 På Predator Chromium er det et rele med 2 "triggers". Jeg har koplet hoved "triggeren" på venstre parklys, mens den andre (free remote kit) som skal gå inn på cupé-belysningen har jeg ikke koplet enda. På venstre side nå var det bare å ta ut parklys-pæren, mens når jeg tar ut på høyre side kommer det opp feilmelding hvis jeg prøver å ta pæren. Jeg prøvde å kople den andre "triggeren" til høyre parklys, men fikk fortsatt opp feilmelding. Noen som vet hvordan jeg kan kople for å få motstand på høyre side uten parklys? Hadde vært kjempe fint om noen hadde forklart meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 hmm, det var rart. Mine ble bestillt fredag og ble sendt mandag eller tirsdag etter. Kom hit tirsdagen uken etter. Jeg har mailet med Ron (en ansatt), han var veldig grei. Du kan ta kontakt med han på ron@modbargains.comLED baklyter du har bestillt eller? Har ikke mailet med noen av selgerene der inne.. Har kun sendt en mail til kundeservicen allerde og da hadde de glemt ordren min Så nå har den brukt 19 dager på å bli authorized.... Om den ikke er sendt i kveld kommer jeg til å sende de en ny litt kvassere mail og spør hva de holder på med... Gidder ikke handle om det skal behandles slik.. Men er nok helt sikkert bare en bagatell Og ja, LED baklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 åja, kjedelig når det tar så lang tid LED baklys er konge! Lurer på å kjøpe på min også, men er usikker på om jeg skal handle fra Modbargains eller koed... Noen som har prøvd koed sine til sedan eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Da var litt snacks bestillt fra Koed: LED baklykter Sotede blinkers framme Clear blinkers side KN filter Lakkstift Spraylakk Pollenfilter Gleder med til den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 er det ikke bare å ta ut parklyset fra lampe å legge den på innsiden bak lampa da? gjør jo ingen stor fare om det lyser litt i motorrommet. har jeg gjort..slipper man å kødde med motstand osv.. og er ganske stilig å koble den på taklyset i bilen..så lyser ringene opp når man låser opp bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Ja, Tror jeg kommer til å gjøre det hvis jeg ikke finner ut av problemet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Fikk pakken i posten i dag Skal ut å montere lyktene nå, men legger ut en smakebit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Ja nå vil vi se hvordan det ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Har montert nå, men skal ta bilder i morgen etter en vask Ikke 100% passform på de uoriginale delene, men er veldig fornøyd med resultatet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Her er et bilde med skitten bil... Kan se forskjellen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå