AC Schnitzer Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Åja, takk for tipset Vet du noen nettbutikk som selger de da? www.realcar.no www.mobilsentrum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvor var det du kjøpte de LED baklysene? Og hvor mye kostet de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 kjøpte de fra koed.dk Kostet rett over tusenlappen pluss moms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 I dag trekte jeg kabler til bagasjerommet og monterte ny spiller og en sub baki. Trekte signal-kabelen og remote gjennom midtkonsollen. Var veldig enkelt å trekke de der, og trengte ikke ta ut framsetet. Den nye spilleren gjorde at lydkvaliteten ble veldig mye bedre. Det som skuffer meg, er at bmw har klart å konstruere et nesten 100% lydtett bagasjerom.. hehe Jeg har ikke noen opning til skipose og jeg har hel vegg bak setet, så vet ikke helt hvordan jeg skal få bassen gjennom. Noen forslag? Har planer om å kjøpe et komplett skinn-interiør når jeg skal til Tyskland i sommer, men får se hva det blir til... Da skal jeg i alle fall kjøpe eit med skipose Men er det noen som har forslag til hva jeg skal gjøre for å få bassen inn i kupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Har ikke sjekket dette problemet da jeg har skipose på min e46, men på e36`n presset jeg ut en punktsveiset aliminiumsplate som skal taes av om man skal ha skipose, og fjernet "veggen" av seteryggen, ble jo mere bass i coupeen, kan dette være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 ja, har tenkt tanken. Tror jeg venter litt å ser. Har veldig lyst på sport-skinn. Så nå leter jeg opp og ned hele ebay i Tyskland hver dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Hehe sjønner, var noe jeg skulle ha nå som jeg har kjøpt meg ny bil, og det var verd all ventinga/letinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Ja, men det ble veldig bra lyd i høytalerne bare med ny spiller også. Jeg kunne jo tatt et refleksrør opp i hattehylla da... tror kanskje det hadde fungert også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Dette funker! Fikk bra med bass inn i kupeen i alle fall... Det første vårtegnet har også kommet; Gjørmete bil Slenger også med et bilde av fronten med de nye blinklysene... Syns det gjorde seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Da var K/N filteret montert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 ny skiltplate:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Nice, merket du noen merkbar effekt av filteret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Takk:) Nei, merker egentlig ikke så mye. Eneste er at før så hostet den noen ganger på tomgang når det var kaldt, men det ser ut som det ble borte nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 I dag fikk jeg ny pakke i posten fra statene Xenon-look tilpasset standard BMW xenon og shadowline nyrer... Ble clean stil med nyrene og Xenon pærene passet perfekt til angel eyesene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå