ruberhai Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Bynner å bli bra dette! Har fått montert senkesett på min nå, må du også få på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Ja, driver å kikker på det ja, men tror jeg må samle litt penger først. Har noen felger på hånden nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 Da var felgene i hus. BBS RK 18" Syns de ser større ut i virkeligheten da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Nice! Nå må du bare få på senk! Anbefaler justerbart, har selv kjøpt meg 40/30 fjærer, noe som jeg synes ble i det høyeste laget (ialefall foran) så blir justerbart på meg etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Takk Ja, jeg må skifte noen dempere så da blir det vel sikkert komplett senkesett... Har sett på et Bilstein/ H&R sett til 8000,- tror det er brukbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Gromme felgar Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 hehe, ja de passer godt til E46 Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Var på Rudskogen i helga, å synes jeg så en bil jeg hadde sett før, rett ved campen vår.. skulle kommet å hilse på, men så ingen i nærheten av bilen Vi lå rett foran der bilen sto, hadde partytelt, en blåkassebil og en bobil.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Ah, Virker kjendt den bilen der ja! Var for det meste på banen jeg... Så du kjørte ikke bilen din? Har tenkt meg på "samling" i Trondheim snart, så vi får slå av en prat da, hvis du kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Ahh ok:) Nope, ble til at vi fikk låne bobil så brukte den KOmmer jeg vettu, bare si fra når osv : > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Var veldig pen den bilen din Ikke lenge til jeg kjøper lik selv, facelift bare.. Skjedd noe mer i det siste her da? Finner tråd om bilen min i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 takker:) Skjedd veldig lite som er synlig i det siste... Har hatt nok med å betale diverse slitedeler, som passerer 20000,- nå :S Men kommer nok snart senk ivertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Lenge siden det har skjedd noe her, så da får du en liten bump også Har du gjort noe mer i det siste? Forresten, det K&N luftfilteret du skrev om i starten av tråden (jeg har ikke lest alle sidene, derfor jeg spør), har du kjøpt dette? Og isåfall, hvordan ble dette? Får man noe mer effekt av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Lenge siden det har skjedd noe her, så da får du en liten bump også Har du gjort noe mer i det siste? Forresten, det K&N luftfilteret du skrev om i starten av tråden (jeg har ikke lest alle sidene, derfor jeg spør), har du kjøpt dette? Og isåfall, hvordan ble dette? Får man noe mer effekt av det? desverre ikke skjedd noe særlig med bilen i det siste... Skal kjøpe senk nå når jeg får somlet meg til det... K&N filteret ble kjøpt fra koed. Kjøpte mitt egentlig fordi det har lengre levetid enn originalt, og fordi det uansett måtte skiftes. Merker ikke noen stor forskjell på effekt nei, men merker nok mere om du chipper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå