kenny3k Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Da jeg skulle starte bilen for en halvtime siden så manglet jeg venstre framlys. Sikring og pære er i orden.. Tips anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Da jeg skulle starte bilen for en halvtime siden så manglet jeg venstre framlys. Sikring og pære er i orden.. Tips anyone? brud i ledning.... dårlig kontakt i lykten (det var mitt problem) eller dårlig kontakt et ant sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenny3k Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Har sett gjennom det jeg kan, men finner ingen feil Så da spørs det om jeg bare får legge opp ny ledning hele veien inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenny3k Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Problem løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hva gjorde du? Skjedd det samme med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva gjorde du? Skjedd det samme med meg Kan være pluggen bak lykta. Den du vrir på. innmaten kan taes ut. Dette er presset sammen og over lang tid så kan dette bli slakk og det gir da dårlig eller ingen kontakt. Long shot, men går ann og skjekke. Hatt samme problem selv, bare da at den kom og gikk og plutselig kom den ikke tilbake igjen, da var det slakk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenny3k Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Var dårlig kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå