BoSJo Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 !!! Video inneholder sterke og blodige bilder fra trafik ulykker !!! !!!Så tåler du ikke å se slikt, skal du ikke se på denne video!!! Her er noe å tenke over neste gang du setter deg i bilen og tror du er verdens mester på offentlige veier. Tenk over at ting faktigst kan gå skikkeligt gernt, ikke bare med deg selv men uskyldige mennesker også. Og så stop å sutre når politiet tar lappen din fordi du har kjørt råttent. Edit : Her er korrekt link : http://www.youtube.com/watch?v=w3duiroJVJ0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 lol. ødelegge den fine bilen..virka ganske sprek også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Kjip den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ahhh faen, var jo feil link......... skal se om jeg finner riktig link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=w3duiroJVJ0 her var rigtig link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Noen burde kanskje gå gradene fra trøbil.. (EDIT: var altså ment til den første filmen, hadde ikke sett den siste enda..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 GROTESKT Å HÆSLI!! -likte ikke derre filmen æ nei,e jo selvfølgelig ett faktum at slikt skjer in real life,men det burde stått en sensur i topicen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 står jo med feite bokstaver øverst at videoen inneholder sterke bilder da... absolutt en tankevekker den der ja. bra initiativ egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Slike bilder burde vert obligatorisk på opplæring til førerkort, samt vises ofte på nett!Man får en tankevekker i seg av slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 den her da http://www.youtube.com/watch?v=WTkEZHzCtzc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja såg brutalt ut det her... Kan ikke alltid være like koselig å være redningsmenn når åstedet ser slikt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 ingen frokost på meg.. ussa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 hmm mistet matlysten nå ja! men dette kan jo skje selv om man ikke kjører svin! og kjører man bmw går det jo aldri galt , hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Den siste filmen bekrefter teorien min om at det er IDIOTER som kjører med tåkelyset bak på i klarvær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Enig i at slike filmer/bilder burde vises oftere. Er ikke koselig å se på, men vi er slemme til å glemme ting vi ikke liker...spesielt hvis det er noe som samtidigt kan fremkalle litt adrenalin til vores dope kroppe Og jeg skal da ikke stå tilbake for å indrømme at jeg selv har kjørt som svin i mine yngre dager bak rattet. Gjør det til tider fortfarende, men med mye mere tanke på tidspunkt, sted og mine omgivelser......er jo helt javelig å utsette andre uskyldige mennesker for slikt. Men bilder som disse er med til å vekke tankerne litt, og forhåpentligt få folk til å tenke seg litt om før det går gernt. Beklager at folk nu ikke får morgenmaten demmes, men dere kommer helt sikkert uskadd frem til jobben i dag Edit: Lagde advarslen om sterke bilder enda større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå