Bimmerlars Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Hvor mange mm er passe på E36 coupe? Skal ikke være så lavt ut at jeg må ta fartsdumpene på skrå, men litt tøffere må det se ut. Er 60/40 passe, eller blir det snøplog om vinteren og skraping i alle dumper?
kabeldeigen Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Jeg senket min 40 foran og 20 bak, ble tøft det
Bimmerlars Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Så det trengs ikke mer? Noen som har bilder av div. senk på E36?
hagenisse Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 H&R sin 40/15-senking er iallefall fin sammen med gode dempere (bilstein sprint). Kunne nok utseendemessig vært lavere, men trøsten er at det både er mer praktisk og kjører bedre.
Bimmerlars Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Okei Er 60 rett og slett for mye foran? Lurer på 60/30
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Tror det var 80mm eller 75 jeg senka denne:) Lå veldig bra på veien værtfall.
erlend_p Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 jeg har apex 60\40 fra gs. Helt greit sett og høyden ser bra ut. Men tenker på å bytte til justerbart, slik at jeg kan justere litt etter forhold
Bimmerlars Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Er det for lavt til at man kan kjøre bilen uten å alltid tenke på at det slår nedi?
Ad|oS Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Ser du forskjellen på Mikke1981 og erlend_p sin bil? Forskjellen skal være 20mm foran og 25mm bak. Sammenligner du med min bil som er senket 40/15 ser du at senkesett senker litt ulikt. Ingen kan påstå at det er 6cm forskjell på høyden på min og Mikke1981 sin bil bak. Men tilbake til "fakta." Med 40/15 senk kan du stort sett kjøre som normalt. Bilen blir ikke mye lavere bak, men foran blir den senka til en mye finere høyde, uten at den blir ubruklig lav da hjulbuene er såpass store her. Med 60/40 senk vil du nok måtte tenke litt mer på hvordan du kjører. Selvfølgelig kommer det an på hva slags styling du har, men kjører du m-tech og riger cup-leppa blir det nok veldig lavt. M
Bimmerlars Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 Enig i at det må være forskjell ja. Synes nesten caben ser lavere ut i hjulbuene, men vanskelig å bedømme kanalenes avstand til bakken, da sedanen står på gress. Lurer på om ikke det blir 40/40, får tak i billig billig.. Blir det for lavt tar jeg det av
erlend_p Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 40\40 må du ikke gå for, kommer til å se ut som at du kjører i oppoverbakke konstant. Jeg har ikke hatt nor problemer med å kjøre med 60/40, tar sjelden\aldri nedi. har fått på m front, og den minste lippen, men ikke den gt leppen. Tar jeg den på forsvinner nok den fort. Hvis dy syns 60\40 blir for mye, burde du nok gå for 40\20 eller 30\15.
Ad|oS Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 Bare ikke kjøp noe billig opplegg hvertfall. Gå for kvalitet så du får noe stivt noe som ikke siger sammen etter et år.
brenni Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 60/40 er håpløst.. det satt det på 323'n min når jeg kjøpte den for en måned siden, tok knapt ei uke før jeg kjøpte justerbart, sto fast på så og si alle fartsdumper.. da mener jeg ikke skraping, men å stå fast, det var så ille at bilen nesten ikke var brukbar.. og helt jævli hvis det var flere med i bilen... jeg har vmaxx justerbart på min nå, og det fungerer bra.. driver fortsatt å eksprimenterer på ideel høyde men..
Rabies Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 Vmaxx skal jeg også ha. venter på noen penger nå så jeg kan få bestillt. greit å montere eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå