Gunnar Skrevet November 2, 2007 Forfatter Share Skrevet November 2, 2007 Var det ikke noe å få os en WIKI her på sitet?Hadde virkeligt gjort livet så mye enklere for alle. Tenk for et leksikon det kunne gå hen å bli Jeg forstod ikke helt den første setningen din, men antar det har med å lage en wiki-løsning her inne. Jeg har lenge drømt om en enkel måte å få samlet informasjon på her inne, men har ikke kapasitet til å få laget noe. En Wiki-løsning er muligens ikke noen dum idé, for det skal det jo finnes software for i utgangspunktet... men allikevel må man ha noen som verifiserer det som blir lagt inn, og et system for å få struktur på alt. Kjenner du til noen bra Wiki-softwarepakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Kjenner du til noen bra Wiki-softwarepakke? Ja vi kunne jo godt programmere op vores egen WIKI, men jeg har nesten null peil på PHP, kun asp. Men ingen grund til å opfinne hjulet en gang til, skal leite litt rundt for å finne en WIKI som er bruker venlig og integrere seg ordentligt i boardet her. Struktur osv. kan vi prate om seinere, men det blir nok som med alle andre WIKIer....ikke bedre end brukerne som ligger infoen op Hvilket altså betyder at vi får verdens bedste BMW WIKI Er mod. på xda-developers.com og her fungere WIKI systemet bare helt top. Alle kan tilføje og ændre, mange leser den hele tiden, så verifisering av info er kontinuerlig. (Alle ændringer stemples med bruker navn, og der er vanligvis en StepBack funktion, just in cache) Jeg vender sterkt tilbake når jeg har funnet noe mere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Dette er en test! funker det så kan jeg opplyse om att denne båten skled av hengeren å mangler bunn!! femti meter etter ruglete asfalt gjør underverker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Testing... Liten photoshoot hos en kompis en tidlig ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er det slik at vi nå kan laste opp bilder direkte her på bimmers ved hjelp av de nye feltene (slik som i bmwccn fora) uten bruk av photbucket etc..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 yes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Tøft Må bare teste. Hmm njupp. Fungerte ikke. " General Error" "Failed to write file Bilder 1 002.jpg to disk. Contact us for support " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 JAAA, tak Glenno, nu har du ødelagt det He he, nei sikkert bare noe midlertidigt tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Poker til mann da BoSJo, he he. Okej håper der ble funnet noen svakheter som blir forbedret da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 Huh.. hvor stor var fila du prøvde å laste opp? Har satt grense på 2MB.. Andre som har hatt trøbbel? Og ja, du skal slippe å benytte deg av Photobucket etc., men siden bildefeltet ligger på en annen server må linken foreløpig limes inn i tekstfeltet etter du har lastet opp bildene. Den forklarer hva du skal gjøre når du har lastet opp bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Jeg får feil uanset størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Huh.. hvor stor var fila du prøvde å laste opp? Har satt grense på 2MB.. Andre som har hatt trøbbel? Og ja, du skal slippe å benytte deg av Photobucket etc., men siden bildefeltet ligger på en annen server må linken foreløpig limes inn i tekstfeltet etter du har lastet opp bildene. Den forklarer hva du skal gjøre når du har lastet opp bildet. hmm fila var på 116kb. Trykket bla gjennom så trykket på fila åpne. Da fikk jeg den mld. Lastet ikke opp via annet enn harddisken. Samme prosedyre jeg bruker på bmwccn når jeg laster opp som ble brukt. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 går ikke ann å merke å kopiere nei.. funka igår da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Rett dere har.. Temp-disken på serveren var full. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Real power!! Funker som fjell dette. Synes også forumet funker mye bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå