Gå til innhold

Driftsstatus bimmers.no

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Var det ikke noe å få os en WIKI her på sitet?

Hadde virkeligt gjort livet så mye enklere for alle.

Tenk for et leksikon det kunne gå hen å bli :idea:

Jeg forstod ikke helt den første setningen din, men antar det har med å lage en wiki-løsning her inne. Jeg har lenge drømt om en enkel måte å få samlet informasjon på her inne, men har ikke kapasitet til å få laget noe. En Wiki-løsning er muligens ikke noen dum idé, for det skal det jo finnes software for i utgangspunktet... men allikevel må man ha noen som verifiserer det som blir lagt inn, og et system for å få struktur på alt.

Kjenner du til noen bra Wiki-softwarepakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjenner du til noen bra Wiki-softwarepakke?

Ja vi kunne jo godt programmere op vores egen WIKI, men jeg har nesten null peil på PHP, kun asp.

Men ingen grund til å opfinne hjulet en gang til, skal leite litt rundt for å finne en WIKI som er bruker venlig og integrere seg ordentligt i boardet her.

Struktur osv. kan vi prate om seinere, men det blir nok som med alle andre WIKIer....ikke bedre end brukerne som ligger infoen op

Hvilket altså betyder at vi får verdens bedste BMW WIKI :headbang::lol:

Er mod. på xda-developers.com og her fungere WIKI systemet bare helt top.

Alle kan tilføje og ændre, mange leser den hele tiden, så verifisering av info er kontinuerlig. (Alle ændringer stemples med bruker navn, og der er vanligvis en StepBack funktion, just in cache)

Jeg vender sterkt tilbake når jeg har funnet noe mere info :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh.. hvor stor var fila du prøvde å laste opp? Har satt grense på 2MB..

Andre som har hatt trøbbel?

Og ja, du skal slippe å benytte deg av Photobucket etc., men siden bildefeltet ligger på en annen server må linken foreløpig limes inn i tekstfeltet etter du har lastet opp bildene. Den forklarer hva du skal gjøre når du har lastet opp bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh.. hvor stor var fila du prøvde å laste opp? Har satt grense på 2MB..

Andre som har hatt trøbbel?

Og ja, du skal slippe å benytte deg av Photobucket etc., men siden bildefeltet ligger på en annen server må linken foreløpig limes inn i tekstfeltet etter du har lastet opp bildene. Den forklarer hva du skal gjøre når du har lastet opp bildet.

hmm fila var på 116kb. Trykket bla gjennom så trykket på fila åpne. Da fikk jeg den mld. Lastet ikke opp via annet enn harddisken. Samme prosedyre jeg bruker på bmwccn når jeg laster opp som ble brukt. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...