eldiablo Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Noen mulighet for å få fraktet den til Østlandet?? Sånn ca pris på det i så fall!
Øystein E30 M3 Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Noen mulighet for å få fraktet den til Østlandet?? Sånn ca pris på det i så fall! Ja det er ingen problem.. med 40% rabatt gjennom jobben min koster det ca 2200,- Går lastebil der fra 3ganger i uken. Kan også kjøre den til skien selv om 3-4uker for 1000,- viss det er interessant?
Stalin Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 hvor lenge har den stått? hva er modifisert? er det gjort noe med ledningsnettet i forhold til merca? Har en i bergen som mest sansynlig skal ha den men frem til han har bestemt seg går motoren til førstemann med penger.. vi fra bergen tar den mest sansynlig men korti var det du kunne ordne med bilder??
Øystein E30 M3 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 hvor lenge har den stått? hva er modifisert? er det gjort noe med ledningsnettet i forhold til merca? Har en i bergen som mest sansynlig skal ha den men frem til han har bestemt seg går motoren til førstemann med penger.. vi fra bergen tar den mest sansynlig men korti var det du kunne ordne med bilder?? Kanskje jeg kan få det til i morgen. Håper det ikke er så travelt på jobb.. Skal ikke selge den før du har fått bilder iallefall Føreløbig er det heller ingen som har bydd over 2000,- så da har du første rett siden du var først..
Øystein E30 M3 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 Solgt til en herremann i bergenby
Stalin Skrevet November 22, 2007 Skrevet November 22, 2007 Har du en vannpumpe? Desverre Vegard så er motorn Solgt til _meg_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå