Gå til innhold

E21 M3 SC "Performance BMW" og "BILSPORT"Ny Video (GOPRO)!


Franke21m3SC
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

en ting som jeg lurte på, Orginalt er e21 veeeldig lette i ræven. Dvs, med sekserene i fronten så blir den altfor lett. litt feil balanse. ikke mye men litt. Er ikke denne bilen veeeldig lett i rævo angående hestekrefter og sånt. Må jo være latterkick å drifte med denne når det sparker ifra... Hehe. Har sjøl en e21 som jeg "bare" skal hive oppi en trimmet 318 motor. ca 160/170hk. men det er en 4`er. = god balanse. Men kjempe flott prosjekt !! mann !! stå på !!! Mær bilder, videoer !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bygd om til 5x120 boltmønster og hvordan gjorde du det hvis du har det?

flere bilder kanskje?

jsf

Har bygd om til 5x120. Bak så kortet jeg inn bakstilling fra e28M5, fram ble det customisert fjærbein fra E34M5. Coilovers og Bilstein fram og bak.

Bilder kommer etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting som jeg lurte på, Orginalt er e21 veeeldig lette i ræven. Dvs, med sekserene i fronten så blir den altfor lett. litt feil balanse. ikke mye men litt. Er ikke denne bilen veeeldig lett i rævo angående hestekrefter og sånt. Må jo være latterkick å drifte med denne når det sparker ifra... Hehe. Har sjøl en e21 som jeg "bare" skal hive oppi en trimmet 318 motor. ca 160/170hk. men det er en 4`er. = god balanse. Men kjempe flott prosjekt !! mann !! stå på !!! Mær bilder, videoer !! :)

Jeg har skiftet bakstilling.Der står det en fra e28 med sperre. Denne bilen er absolutt ikke lett i røva og sitter utrolig godt.

Men før jeg bygget om så var det ikke akkurat julekvelden....

Vektfordelinga på denne var ved visning 550kg bak og 700 fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt feil det andre innlegget..fortsetter her..

Da er bilen kommet tilbake fra lakkering...fornøyd med resultatet.

Samme basefargen som tidligere men denne gangen med matt klarlakk.

Ble litt feile å prøve da ingen kunne si hvor mye mattningsmiddel som skulle være for å få den så matt som jeg ønsket, men vi fikk blandet riktig i sistestrøket.

Montering er i gang...

Svar til Bjørn e21: Rustsveising ble utført før forrige lakkering. En del rust i bagasjerom, framskjermer, rundt fram og bakrute samt hjulbuer bak.

dw58us46i8qjbht12y5t.jpg

m3wkhvg5fruiapn09zan.jpg

zukp0cu826nz7015g05i.jpgusmk0h8geaxbzt4vvmp3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...