Gå til innhold

E21 M3 SC "Performance BMW" og "BILSPORT"Ny Video (GOPRO)!


Franke21m3SC
 Share

Anbefalte innlegg

Tøff bil. Så den på bmwccn treff for 2-3(?)år siden. Liker e21 veldig godt, en 323 var første nevne verdige bmw jeg satt på :)

Ser Herr Propan her inne hadde problemer med lav girkasse tunell. Måtte du heise din også?

Synes du skulle prøve å gå for noen litt mer tidsriktige felger jeg :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøff bil. Så den på bmwccn treff for 2-3(?)år siden. Liker e21 veldig godt, en 323 var første nevne verdige bmw jeg satt på :)

Ser Herr Propan her inne hadde problemer med lav girkasse tunell. Måtte du heise din også?

Synes du skulle prøve å gå for noen litt mer tidsriktige felger jeg :)

Hilsen Trond

Takker for innspill på felger...dette er det mange meniger rundt..

Tunellen er ikke modifisert..sådet er på det berømte håret at det er plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir en kul bil dette,men nå har du jo tippet nesten helt over til ren racing med de stolene og buret ;)

Jeg hadde problemer med girtunnel pga 6 trinns kasse,Frank her har 5 trinns og det går ca akkurat ikke med org oppsett ellers ,men går fordet liksom ;)

Om motor/kasse heller litt bakover så må man i værste fall bytte hardykoppling oftere,vet ikke om du har hatt problemer med det på denne?

Du kjører kanskje modifisert e28 travers foran også? Er den lavere?

Litt enig i at mer retro classic felger hadde gjort seg mer,forstår problemet med evt plass til bremser,men med 5x120 så har du endel å velge mellom og da.

Jeg skal fortsatt kjøre 4x100 som org,og da er det begrenset med valg.

Stå på,blir kult dette selv om du raser forbi meg på diverse treff etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Blir en kul bil dette,men nå har du jo tippet nesten helt over til ren racing med de stolene og buret ;)

Jeg hadde problemer med girtunnel pga 6 trinns kasse,Frank her har 5 trinns og det går ca akkurat ikke med org oppsett ellers ,men går fordet liksom ;)

Om motor/kasse heller litt bakover så må man i værste fall bytte hardykoppling oftere,vet ikke om du har hatt problemer med det på denne?

Du kjører kanskje modifisert e28 travers foran også? Er den lavere?

Litt enig i at mer retro classic felger hadde gjort seg mer,forstår problemet med evt plass til bremser,men med 5x120 så har du endel å velge mellom og da.

Jeg skal fortsatt kjøre 4x100 som org,og da er det begrenset med valg.

Stå på,blir kult dette selv om du raser forbi meg på diverse treff etterhvert ;)

Har ikke noen problemer med hardy...mellomaksling er bortimot helt rett

fra gir til bakende.

Kjører på standard e21 travers men har en mod. bunnpanne fra e34.

Brukr samme stolene som jeg viste bilen med i 2005. Buret er kunn satt inn for å avstive karossen...skulle gjærne sett at det var andre måter å gjøre dette på...Trenger ikke baksete uansett!!

Skal du få bilen din godkjent Propan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i utgangspunktet meningen å godkjenne ja,men nå er ikke dekra/tuv lenger godkjent som uavhenging labaratorium.. Så det blir en kamp.

Nei bur er nesten eneste måten det,pilgrimsveising av alle skjøter hadde hjulpet og da. Jeg får prøve uten en stund først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...