Gå til innhold

E21 M3 SC "Performance BMW" og "BILSPORT"Ny Video (GOPRO)!


Franke21m3SC
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 years later...
  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skal i gang med og putte s50 i min e21 som jeg skal bruke som banebil:-) og lurer derfor på om du bruker m50 oljepumpe? og hvilke motorlabber bruker du ? :-)

detter er den råeste bilen jeg har lest om her inne. og må være deilig og kjøre med! skal følge med her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. jeg så ikke på datoene!! hehe. må antagelig finne noen andre og spørre ;-) ser dere begge 2 har e21? Noen av dere som har noe info om hvordan ordne 5 bolts og hvordan det er og tilpasse e28 bakstilling? eventuelt det med motorfester og sånt? er veldig lite info om dette her på nettet.. så må bare spørre de men kommer over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Beklager alle som har vist interesse og savner tilbakemelding.

Som noen kanskje har fått med seg så har Bilen fått en skikkelig reportasje i JANUAR 2012 utgaven av Performance BMW! Morro å se hva disse fotografene får til med kameraet.

Legger ut en videosnutt om noen vil se.....

Har gjor noen modifiseringer etter reportasjen men må si at jeg blir meget inspirert til videre arbeide når jeg ser hva Jørgen (JAAS) har fått til. Gatulerer så masse med imponerende bygg. Morro å se at det IKKE bare er jeg som er sær!! Har planer om å konvertere til E85 men

må være litt måteholden da det fortsatt er skilter på bilen. Skal være flinkere til å oppdatere de som ønsker å følge med..!!d13c2xj2ptdqpk9ebkwd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No worries Frank. De bildene scannet jeg før bladet kom ut, for jeg fikk tak i bladet før utgivelsesdato. Det var endel spente sjeler på E21-forumet, så det ble jubel i leiren der når jeg la ut bildene ;)

Men kom plutselig på en ting, husker du for en god del år tilbake at vi diskuterte div forstillingsdetaljer på E21? Plutselig så var du offline, og vi fikk vel egentlig aldri fullført den samtalen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No worries Frank. De bildene scannet jeg før bladet kom ut, for jeg fikk tak i bladet før utgivelsesdato. Det var endel spente sjeler på E21-forumet, så det ble jubel i leiren der når jeg la ut bildene ;)

Men kom plutselig på en ting, husker du for en god del år tilbake at vi diskuterte div forstillingsdetaljer på E21? Plutselig så var du offline, og vi fikk vel egentlig aldri fullført den samtalen...?

Du får spørre på nytt så skal jeg svare sgs mulig.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...