Franke21m3SC Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Noen bilder av ting som er utført i påvente av å montere inn motor... Det som er gjort er montering av stålomspunnede bremseslanger, montert fuelcell med walbro bensinpumpe og Zummit bensinfilter /kuplinger. Har begynt å trekke opp gulvteppet samt customisert Recaro setene med microfiber. Montert inn ruter osv.. Eksosanlegg er coated, og har skaffet hvite blinker fram.... Har fått registret til intercoleren fra england som skal bygges sammen med kompressor`n...er litt arbeid med denne da den er vannkjølt og skal fungere som et plenumkammer....bilder kommer
bjørn e21 Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 så bra frank... samme fuelcell som meg ser jeg.. skal du bytte teppe? har du mer bilder av buret og stiverne i bagasje rom? la du eksosen over eller under bakakslingen. det er jo en smule bedre plass over nå som det blir fuelcell
Franke21m3SC Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 så bra frank... samme fuelcell som meg ser jeg.. skal du bytte teppe?har du mer bilder av buret og stiverne i bagasje rom? la du eksosen over eller under bakakslingen. det er jo en smule bedre plass over nå som det blir fuelcell Teppe er vasket og skal bli trukket opp med sort stoff. Skal bruke samme løsning som tidligere når det gjelder eksosen. Det er ikke plass på oversiden av traversen for eksosen.
bjørn e21 Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 ok lurte hva jeg skulle gjøre med teppet.. fant noe på teppeland som tilsvarte det i utseende og kvalitet men 2800+mva ,nei takk. da blir det sikkert noe basskasse stoff eller no...
336mik Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Morro å se at det er fler som går for (eaton) presse. Du kommer til å få et fint(ekstremt) lydbilde på denne. Denne tråden skal jeg følge godt med på. Er også veldig spent på å se åssen du løser problemet med plass. Lykke til videre.
Inline six Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Klassisk BMW med mye motor kan jo ikke bli feil Meg vill ha
jsf Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 denne blir grym når den blir ferdig skal du bruke samme hjul som før? hvilke dim og innpress er det på de felga? stå med godt arbeid
GSS Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Hva har du brukt for å forme det nye teppet? Spesielt stoff?
Franke21m3SC Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 denne blir grym når den blir ferdig skal du bruke samme hjul som før? hvilke dim og innpress er det på de felga? stå med godt arbeid Har begynt letingen etter andre felger...lånte med meg 18" x 8,5 i M5 replica hjem men de ble for store. Tok i fjærbeinet framme...å kan ikke space mere en det jeg har gjort. De hadde innpress på 37. De felgene som jeg har er 17" x 8 med innpress på 42. Selger vel de etter hvert. Venter på å få prøvd M6 felger i 17"x8 med innpress på 37.
Franke21m3SC Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Hva har du brukt for å forme det nye teppet? Spesielt stoff? Her er det gjort rimelig og enkelt. Kjøpt høytalerstoff på fra Biltema. Det er lett og forme og koster 100kr for et stort stykke. Spraylimet til gamleteppet. Bruk 3M spraylim til dette.
Franke21m3SC Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Litt oppdatering i forhold til hva som er gjort i påvente av montering av motor... I og med at denne blir uten baksete pga buret så har jeg valgt å montere inn noe gammelt stereoanlegg jeg hadde liggende....(Kanskje noen sponser mere oppdaterte enheter?? hehe?) Får vel frysniger de som kan hifi når de ser dette.... jaja...man bruker det man har... Ser straks bedre ut med en gang..... Ser med prøvemontering av stolene at jeg må lage nye fester slik at de kommer lavere samt nærmere senter av bilen. dd5qtxybffxsmvrrnu3.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå