E30_Dale Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Der har du faen meg en sleeeeeeper gitt! Genialt at du har fått det godkjent, var det ikke du som fikk skriftlig fra bt at du burde ha bur?
Kristov Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Stjeler kompressoren så mye effekt? Tenker på at effekten var ganske lav i forhold til ladetrykket. Vanligvis er jo disse S-motoren utrolig responsive på ladetrykk.
Franke21m3SC Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Der har du faen meg en sleeeeeeper gitt! Genialt at du har fått det godkjent, var det ikke du som fikk skriftlig fra bt at du burde ha bur? i godkjenningen fra tilsynet står det at de anbefaler bur ja...
Franke21m3SC Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Stjeler kompressoren så mye effekt?Tenker på at effekten var ganske lav i forhold til ladetrykket. Vanligvis er jo disse S-motoren utrolig responsive på ladetrykk. Kompressoren stjeler ca 35hk. Så en bil med turbo og samme trykke så ville den hatt ca 35 flere hk. Jeg vil på benken igjen om litt da som jeg skrev over så vistet seg at bilen ble mappet med deffekt fuelpump..
jonr- Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 du er heldig som har så fin lyd fra kompressoren!
ReiRud Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 så d var snakk om felger her...min ide/mening som kom for meg er..hva med e34 m5 felger? enkle 17" med grei kant..mange vil vel si at du må ha bbs rs, men er lov å prøve noe annet når du først har 5x 120
matsby Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 omg! sykt rått heilt fantastisk at du fikk dette godkjent hos bt! skal du selge denne bilen så send meg pm
Niklas Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Vil ha oppdatering her! Har du bremsa på nytt? Rå bil!
Just-turbodiesel Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 tøff bil, likte ikke helt høyda på bilen, ser så dumt ut når biler er høyere foran enn bak, skal jo være littegrann omvendt. Ellers et utrolig tøft prosjekt, at det er godkjent tredobler jo moroa..e21 er tidenes råeste 3-serie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå