terpe Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Noen som kjenner til disse settene Skal stå på en E46 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Vet dessvære ingenting om dette merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Vet dessvære ingenting om dette merke.. Unnskyld meg, men hvorfor i svarteste svarer du da?? Er det mulig.. AP er vel helt greit, er vel ikke det dyreste heller. IT WORKS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Er ikke AP konkurs? Har vært noen her inne med relativt dårlig erfaring med dem, men det gjalt ikke coilovere. Vet dessvære ingenting om dette merke.. Hva er da vitsen med å poste...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 hallo ,er det du som skal selge en jordfreser..? ja det stemmer... okey,jeg skulle bare si at jeg ikke skal ha den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terpe Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Mulig de er konk, men dette skulle selges privat Skulle få det for 5 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 hallo ,er det du som skal selge en jordfreser..?ja det stemmer... okey,jeg skulle bare si at jeg ikke skal ha den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå