Kobar Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg chippa en 320dat 01-modell for ca 1 år siden, og plutselig nå vil ikke bilen starte, så fort som chip`n blir koblet vekk så funker bilen helt normalt igjen! Gav noen tusinger for denne, og den burde vell da holde lenger enn ett snaut år?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvor har du kjøpt denne? Jeg har akkurat chippet min 320d 2001 mod hos trimchip.com Men min chip er ikke noen boks du kan ta vekk! Han hentet ut data fra bilen, sendte det til tyskland, der det ble omprogrammert og kopierte de nye verdiene inn i bilen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg har kcr "powerboks" som lett kan fjernes og kobles til igjen... den har stått i bilen siden 2001 uten noe som helst tull du har jo garanti/reklamasjon etter norsk kjøpslov så det burde ikke være noe problem å få bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 sånna powerbokser er bare noe drit! De som lager mest problemer på bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Du har selvfølgelig kontaktet de som solgte deg chippen. Hva sa de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå