Fleenders Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 heey:) har en BMW 525i, 2001 mod. har interigert navigasjon i biln, og lure på hvordan jeg klarer å oppgradere nyeste kart og få tak i norsk versjon.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Du må byte CD'en baki. Enten kjøpe hos BMW, bestille på internett eller laste ned frå internett. Vil anbefale deg å kjøpe TeleAtlas kart. Dei har kart til ca 1500 på internett. Det er langt meir detaljert enn BMW sine NaviTech kart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Da vil jeg tro du har en mkIII med CD-leser bak? Sjekk x.org og søk på "bmw navi", "bmw map" eller lignende. Forsøkte å søke nå, men intet kommer opp uansett hva jeg søker på så får ikke gitt deg noen link til en x. Om du ikke har lasta ned x før kan du f.eks. bruke x som program for å laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå