KAHenriksen Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 pass nå på å ikke blande overstyring og skrens da. overstyring er når bilen svinger mer enn den normalt ville gjort ved samme rattutslag. skrens kjenner vel de fleste til.
BRIO Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Det er jeg vel enig i deg med, Hendriksen, men ekstrem overstyring vil gi sladd på et visst punkt. Lett å blande de tingene. Jeg synes dette er en interesang diskusjon. Liker ikke alle slike bastante fasitsvar som at det er nummer 1 som er riktig utan at det er grundig forklart, når jeg selv har opplevd situasjoner hvor det ikke stemmer helt Understyring på forhjulsdrevne bile, som Audi, har også med at det nettop er forhjulsdrift, eller feilhjulsdrift, på bilen
CSM Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Hvilket av hjulparene som er satt til drivhjul får relativt stor betydning. Og særlig ved kraftige motorer. Porsche 2wd har jo både motor og drivhjul bak. I tillegg sparker de realt fra seg... Ikke rart de av og til prøver å klatre i trær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå